måndag 14 september 2009

Tjej i nöd!

Alltså blandade känslor över att vara hemma!
Jätteskönt ha sitt eget att rå om igen, sova skönt i sin säng och friska vindar! (Var ju sjuk sista dagarna feber och grejer.. var jättejobbigt med värmen!)
Men sen har jag just för tillfället MEGA ångest för jag har inte jobb i höst!!!!!
Känns skitjobbigt! Har sökt massa.. ring runt till enhetschefer inom LSS skickat CVs hit å dit, anmält intresse som kontaktperson.. men ingen kan ge nåt besked om nåt än.. som jag vet nada! Inget alls.. suck å stön.. fan då! Är ju introducerad som omsorgsassistent där jag arbetade i sommar, på gruppboendet, hos en tjej till och på en daglig verksamhet i kommunen.. men sen är det lika med NOLL!
What to do?
Ska gå in o kolla arbetsförmedlinges jobb!

Nästa problem! Har ingen fungerande bil!
Fördelen med att flytta hem var just närheten till allt och alla och att få ha egen bil!
Men skitbilen jag har nu funkar ju inte.. går sönder hela tiden och jag är så less! Så förbannat less! aaah.. Här är den förbannade fartkärran!

Har någon en bil att sälja till mig som fungerar och inte allt för dyr så snälla hör av er!!!
zussiscorpion@hotmail.com

Eller har någon ett jobb åt mig så snälla ..
-Hör av er då med!!!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men älskade sussiprutt... din lilla fis. kanske du kan jobba hemma hos mig ivår som barnskötare, hihihihi, du blir in te jätte rik av det, men mätt och sysselsatt. hehehe.. typiskt, denna stress över jobb hela tiden, jag vet precis hur det känns... =(
jag vet ju ingenting heller,. men jag har ju ett tag framöver som jag vet vad jag ska göra. hmmm du har inte funderat över göteborg, testa din kort där??? skulle ju va kalas. jakob tycker du skulle passa perfa i göteborg, inte alls samma stress som i sthlm... goa gubbar och fler jobb än i borlänge. kanske har vi en grej på g till dig i götet,. men det blri lite framöver.. kanske du får användning av dina klätterkunskaper. heheh. men det är ju inte nu.. hmmm...
det måste lösa sig,

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

du är för rolig du lottis!! götet.. klart jag kan hjälpa er i götet.. men bara att få ruljans på stället så att säga! ;) Locka med mina stora muskler vettu. hihihahaha
barnskötare kan du räkna med att jag gärna är helt gratis! :) hihi ska bli så rooooligt pruttislottapotta!
(hahaha minns nu kims rimramsa men drar den inte här.. garv hihi ) komet **
sussi