söndag 13 september 2009

fniss...

HAHA ha ha ha haha haha,, å herregud så jag garva när jag läste det här.. rensade mitt skrivbord på datan just och hittade anteckingar från en BOK jag läst.. den är helt underbar och gjorde mig ofta glad!
Kärlekens Insikt
Don Miguel Ruiz


Vet ej om det är exakt citat ur boken.. men:
//Det mänskliga sinnet lider av en psykisk sjukdom som heter fruktan= den känslomässiga kroppen är full av sår och dessa sår är infekterade av känslomässigt gift.
Vår värld är ett enda stor mentalsjukhus, vi är alla smittade. denna psykiska sjukdom har funnits i tusentals år och läkar- och psykiatriböcker beskriver den som NORMAL//

..och hittade den ultimata bilden för å gestalta detta tillstånd!
;)
Nu ska jag dra till mamma hämta bilen å försöka få tag på min hundvakt Margot så ja kan hämta hem min älskade söta lilla Ronja! MISS you my love!

Inga kommentarer: