tisdag 22 juni 2010

Sommaren är här, och snart Peace & Love!!! :)


Ut i solen,,, oj oj oj är klarblå himmel och det bästa... jag är ledig!! Så lycklig! Sommaren är här.. och jag får njuta av den! Är det inte härlig..

-Hej hej, nu svichar jag iväg med min Honda till en strand och filosoferar och dagdrömmer mig bort till romantikens mecka!

Lite senare samma dag!
Blev Tunaåstrand med Danni! Sola, åt massa gott och öva oss på teckenspråk! :) Jag repeterade och hon lärde sig till exempel ordet "dröm". Kan se ut så här i en mening:


Träffade på en vän, Pernilla. Oj var jättelänge sedan vi sågs. Skoj! Hade med sig vovven Stålis, så söt! 4 månader gammal och for runt som en studsboll!
När jag åkte genom stan så var den sig inte lik! Avspärrningar och galler!
Nu är det snart dax för........... ...Peace & Love!!!! Festivalen är på intågande.. äntligen! Tihiiiiiiii vad roligt det ska bli! Kommer massvis med goa vänner till stan, jag är så glad att få umgås med alla. Blir även en andra date med min charmör söderifrån! Det ser jag verkligen fram emot, måste ju visa Borlänge för honom.. ;) hmmm det som ev finns att visa! Tur det är festival! Haha..

Spelschemat har äntligen kommit ut på hemsidan!!!
http://www.peaceandlove.nu/festival/
Kollade en sväng och
upptäckte att jag kommer kunna se Lily Allen. *stort leende :) Video "Not fair" :
http://www.youtube.com/watch?v=bHAUXQUXgXM&feature=related
Var lite orolig för jag jobbar nämligen ett dagpass på Fredag.. slutar 16.30, men hon spelar 18.15 så det är lugn! Hihi.. Alltså jag bara måste lyssna igenom massa band för jag är sååå kass på att minnas namn på artister! De flesta har jag inte en aning om vilka det är hahhaha.. Känner mig så flummig!
Några få jag vet att jag viss se är John Fogerty, Jay-Z, Kent, Hoffmaestro & Chraa, Daniel Lemma, Nationalteaterns Rockorkester, Kim Wilde m fl

Ps. Teckenspråks filmen, översättning= Jag drömmer ofta dagdrömmar, bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va bra Sussie, den ska jag öva mig på!! Jag ska imponera på dig min lärare ;) / Danni

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Hahaha ja visst! Gör så. Grymt!! Öva, öva! Fler ord kommer.. promis! Skitroligt att jag har någon som är intresserad av att lära, då får jag repetera själv. Jag älskar teckenspråket och vill kunna använda mig av det! :)