torsdag 17 juni 2010

Duktig jag är!!! :)


Jag sitter hos mamma i hennes soffa.. och är i chocktillstånd! !
Vi skall bila ner till Göteborg imorgon kl 07.00 så därför sover jag här, och det medförde att jag helt enkelt var tvungen att packa min väska.. redan idag!! Idag!!! Jag!?? Hahahhaha.. jag är ju sista sekunden Sussi!! :P Jag är så stolt.. och som sagt chockad!

Brukar se ut mer nåt sånt här..


  1. Dagen innan jag ska åka går det upp för mig att jag ska bort ----> leder till panikstadiet! -Aaaaaaaaah hjälp!

  2. Jag har ett eget akut möte med mig själv och min ångest och inser att jag inte kommer hinna packa väskan förens kvällen/natten innan jag åker eller samma morgon som jag åker. "Oj oj oj hur gick detta till" går funderingarna. "Varför lär jag mig aldrig??"

  3. Jag går in i sovrummet, öppnar garderoben och står där lamslagen och glor rakt in i röran av kläder och tycker mig inte se något alls jag kan ta med mig. Aj aj aj.

  4. Jag sliter ut hela garderoben och tokprovar allt jag har och resultatet är fortfarande.. -Aaaaaaah hjälp! Lägger upp lite viktiga grejer på sängen. Insikten om att jag hade kunnat inhandla något om jag varit mer planerande gör mig gaaaaaaaaaaaaaaalen!

  5. Sover.................

  6. Morgonen jag ska åka! Skyndar mig och göra min iordning, sedan slänger jag ner lite av varje i väskan och har ingen som helst aning om jag glömt något.

  7. Jag springer ut med andan i halsen.. stressad som om jag var jagad av en vrålhungrig T Rex. "o herregud har jag fått med allt" och väl nere vid porten kommer jag på.. "jäklars kameran" upp igen.. ner.. kan bli några vändor.. bråttom bråttom.. och iväg..

Mystiskt.. men jag brukar alltid få med mig allt ja behöver.. och lite till! Hahahhaha.. vore bara väldans skönt om man slapp stressa så förbaskat och kunde få till en liten plan, det heter organisation ehmmm har jag hört ;) Bristen på organisation, ja visst! Det kan bli kaos och resultera i huvudvärk, svettningar, smärtor i tår och knän då jag stressad ångar rakt in i sänggavlar och hörn av alla de slag. Har hänt att jag packat ner underliga saker såsom tjockstrumpor till Grekland men knappt några sommarkläder, avokados som jag efter 2 veckor upptäcker ligger lägst ner i packningen övermogen hehe.. ojdå.


Men som sagt, nu sitter jag här i lugnan ro och berömmer mig själv.. skulle vara sååå typiskt om jag glömt någon viktigt bara för att jag varit så duktig för en gång skull!


Wish me luck!


2 kommentarer:

Alex sa...

hahahah.. avokados de va de roligaste jag hört.... jag tror du kom ihåg allt! ha så skoj..... kramar

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Jag glömde hahahahhahaha.. mina SOLGLASÖGON!! :P Men klarade mig rätt bra utan dom endå för blev rätt mulet med regn av å till hihi.. men jag sken som en sol allafall så kanske lyckades blända en å annan! Folk hade solglasögon på sig vartän jag gick hahah.. nejdå!
Kram på dig min vän