måndag 28 juni 2010

Dössberget!

-AAAAaaaaaaahhhhhhhhhh
Å herregud blev nyss medveten om hur sjukt mycket jag har att göra idag.
En lista som gör mig stirrig och virrig av stresshormoner:
  1. Betala räkningar
  2. Kolla tvätt tid
  3. Fixa massage för jag han så djäkla ont i nacken som ger mig huvudvärk.. går icke an på festival!! :P
  4. Boka tåg
  5. Systemet, handla inför helgen hihi så roligt.
  6. Ner på festival området.. känna in stämningen tihiii och byta in min biljett till ett festivalarmband!
  7. Städa!!!!!!!!!!!!!!! MÅste...
  8. Träffa lite vänner på festivalen vill jag också men....
  9. Viktigaste är dock fixa klart bröllops bilderna till mina kära vänner My och Pär!

Hoffmaeistro!!!
Älskade lillasyster Rebecca följde med! Så kul! :) Lägger upp ett film klipp från i Lördags, var till Dössberget i Bjursås med goa vänner och såg mitt favvo live band Hoffmaeistro uppträda! Dom är helt underbart galna på scen, jag blir så lycklig! Blev en härlig uppvärmning inför Peace & Love!
Var lite nostalgitripp tillbaka tills ens egen fylledebut oj oj så länge sedan men fortfarande så minns man känslan :) Frihet utan ansvar sikken härlig kombination ahhahah.. Ungdommarna var överallt, vi kände oss gamla om man säger så!!! Ja.. förutom Beccis som är 17, hon kände sig nog helt rätt!!!!! HIhi..

Var på kalas igår, Tuva i mitten fyller 3 idag. Ja, även de 2 andra kusinerna! Trippelkalas! Lika med trippekul med mumsig tårta och bus!! :)
Ja men då ska jag börjar beta av min lista över things to do today!!
-Aaaaahhhh


*bildtext. runda ringar =mina hjulspår.
Pil.. behöver nog inte förklaras!! Hahahahah.

En liten pettitess hahahahhahah på väg till Dössberget.. tvärbrant väg uppåt.. jag åkte fel.. skulle vända.. såg en gräsplätt och körde framåt.. aaaaaah så sticker bilen rakt ner i ett dike! Hur kan man gräva diken som är osynliga för förare vid namn Sussi! Jag är grymt besviken på Bjursåsborna som inte satt upp en skylt "Varning för jävvligt djup dikesgrop"
Som tur var kom ett fjorttis gäng marscherande just när detta hände.. de garvade, tummen upp till mig och hoppa alla ner i diket och skjöt upp oss och bilen hahahahhahaha o herregud så vi garva så tårarana spruta hahaha.. och skämdes hahahahahah

Hoppssssan hejsen!
Tja

2 kommentarer:

Rebecca sa...

hahahhahaha vilket fint inlägg sussiknas! :D
speciellt det där sista om bilen, det va ju för roligt alltså. när man är med dig kan verkligen vad som helst hända, och man kan ju säga att detta var bevis på det va? hihihihi
puss puss

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

hahahhaahhaha ja verkligen! Du har så rätt, allt kan verkligen hända.. Det är spännande att vara MIG!!! Haha..
;)