fredag 25 juni 2010

Sol i sinne!

När jag vaknade 8.00 kunde jag äta frukost på en solig balkong.

Nu är kl 12.00 och molnen har tornat ihop sig och jagat bort de varma solstrålarna.. det blåser riktigt kallt! Ingen sommarkänsla i kroppen direkt haha.. Men men..
Tur att jag har sol i mitt hjärta!!!
:)

-Glad Midsommar
..från mig och Ljungberg!!!


Komponerade nyss ett midsommar rim som passar just idag! Haha.. ;)


Ingen sol varken ute eller inne

Men sol i sinne
Ute det blåser och är kallt
..och tokiga svenskar äter äcklig sill som är salt :(
Jag är övertygad om att midsommar ändock kommer bli rolig
Fast den inte är så solig!

Nu är jag redo för att fira! :) Blir med familj och tokig släkt ute i en sommarstuga med sjötomt!! Älskar att vara därute ..och jag är helt övertygad att jag kommer få njuta av en hammock! LÄngtar haha.. mys mys mys. Blir nog mycket skratt också, mina släktingar är ena riktiga sköningar med bästa humorn! Haha..

2 kommentarer:

systersystersyster! sa...

sköning släkt med bästa humorn stämmde ju minsann! för skojigt och trevligt och gott hade vi det. men du, det där med hammocken.. vart tusan var hammocken du pratat så mycket om?? hmm, varken såg den eller hörde något om den vad jag kommer ihåg nu. skuuuuumt, den måste ha rymt ju :O ojojoj, underligt. kram :)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja just det hammocken??? vart var den oj oj oj oj tur att jag helt glömde bort den annars hade jag ju letat till förbannelse efter den.. hahhaha Kanske hade älgarna snott den??
Tur vi har sån rolig släkt som fick tankarna på annat! :)
Helnöjde endå liksom hihi
kul du var med syster!! Där är så go du! Ser fram emot ikväll, kram