måndag 14 juni 2010

Götet nästa! Längtar!!!!

På Fredag morgon kl 7 så är planen att jag, mamsen och lillsyrran Rebecca ska svischa iväg mot härliga Göteborg! Jag önskar mig massor av sol, bamsekramar och mycket bus. Det sistnämnda är givet så behöver inte oroa mig för det.. solen. Hmm.. får nog dansa soldansen det har funkat riktigt bra faktiskt! :) Jag ska:

  1. Gå på Liseberg med.. en supergo och rolig person! :) Ser jag fram emot så hiiiimla mycket! Karuseller är kalaskul och trevligt sällskap ännu bättre! ;)
  2. Vill verkligen hälsa på en av mina bästa vänner, Tina, som nyss fått barn! :)
  3. Ska försöka hinna med att träffa på Kattis, min gaaaaaalna knäppa fd sambo hihi.. är där på någon metal festival eller liknande skänmusik.. hon lär ju tappa hörseln helt stackarn!
  4. Sedan att få umgås med söta Alice är underbart, och älskade syster Lottis! :) Saknar dom så himla mycket! Så synd att vi är så långt ifrån varandra.. så långt borta..
Idag fyllde mosters lilla gullunge Alice 5 månader! Så stor tjej! Så roligt att läsa Lottas blogg om framsteg och bus och roliga miner och bäbis armhävningar som uppvärmning inför krypning!
http://l8-life.blogspot.com/

Detta var för 1,5 månad sedan..
..åååååååå inte konstigt man längtar!
Sötis

Idag har jag gått ett intro arbets pass på gruppboendet jag ska jobba på några veckor i sommar och det var toppen skoj! Kändes verkligen super! :) Så glad! Ser fram emot att jobba där!! Festliga individer som bor där och trevlig personal!
Perfekt!

Godnatt!

Inga kommentarer: