torsdag 10 juni 2010

"Hum hum" låten!


Haft en toppendag! :)
Jag har umgåtts med Madde, legat ute i solen och spelat 4 i rad vilket jag förlorade katastrofalt.. jag är så kass på det, helt världelös!!! Hahahhaha minns med smärta ;) alla matcher jag och Alex tog i Thailand i just detta spel. Där satt vi under solen på ön Koh Pu och tog revanch på revanch... jag frustade och svor eller jublade och skuttade då jag ibland vann!! Hahaha.. jag är så fokuserad på mitt och min kommande "seger" så jag glömmer motspelarens sluga planer! Aj aj aj! :P Så vipps har motpartnern vunnit.. igen?! Jag kan inte förstå hur det gick till! ;)

Tillbaka i Sverige, Forssa och gräsmattan idag.. vi hade supertrevlig och plötsligt går solen i moln men vad gör det.. låg kvar och tisseltasslade om ditt och datt. Sen tog vi bilen ut till Torsångs cafè och köpte en smarrig paj med Gustavskorv och fetaost! Mums! :) Ååååååå jag upptäckte en ny glass smak.. jag har alltid trott att smaken Pekan nöt kola är äcklig! Vet ej men nöt i glass har inte lockat mig alls.. men jag smakade av Madde och vipps så har jag öppnat upp ögonen för en helt ny värld!!!!!
-Pekan nöts kola världen! Jag är såååå lycklig! :)
Vi beslutade att vi ska åka inlines ihop någon dag! Är så tokroligt! Thiiii.. Jag har ju gjort rent hjullagren på mina sköningar nyligen så måste bara ut å testa hur bra dom rullar! :PKl 18 var de dax för ett Friskispass för mig.. utegympa! Jätteskönt å skutta ute i det fria! Körde stenhårt och svettades med ett hundratal andra på gräsmattan! Härligt!Min uppväxt, hihi den var rolig ibland ojoj oj min mamma är en sjungande person och det gör mig så glad.. nynnar ofta och gärna på en låt vadhelst hon gör. Ofta under bilfärder så önskade jag och min lillsyster att mor våran skulle sjunga en sång.. hon hade några på repertoaren och vi hade såklart några favoriter!! :P Kunde låta såhär:
-Mamma snälla kan du sjunga "Hum Hum" låten?
-Javisst sa mor.. men tänkte sig för innan hon brast ut i sång..
..och som tur är har jag en filmad version av just den låten! ;) Jag varnar för känsliga öron! Hahahah.. den är för rolig! Vi kom in på massa skojiga låtar på väg till kryssningen! Jag måste dela med mig, dom är underbara! Världen måste få höra! HIhi
Först som sagt.. " Hum Hum låten"


Mor kom av sig lite..
..så här kommer fortsättning på "Hum Hum" låten, på bussen nästan framme vid Vikingterminalen:


När vi väl knölat in alla väskor i skåp på terminalen så tågade vi raskt mot slussen för att ta några goa kalla öl på en båt som ligger vid hamnen, så mysig! Då for det fram finska låtar i huvut som vi sjöng i högan sky! Hihi


Om du är nybliven singel så har vi här en sång att rekomendera som förnöjer och ger garanterat ett leende på sångfågelns läppar!

Inga kommentarer: