måndag 19 oktober 2009

Tanthäng!

Sitter i min mammas klädbutik och väntar.. Har ryckt in och hållt ställningarna här medans hon hållt i en Modevisning på PRO! Oj ojoj så tanterna och gubbarna måste haft skoj! Nu lär dom väll ändå hitta hit tycker jag!!
Jerrys Damkläder på Målaregatan i Borlänge!! Är en klädbutik för storväxtra och äldre!
Så söta dom är som varit in här idag! hihi.. Mulliga med riktiga former, jättesöta.. men dåligt självförtroende endel, ena tanten klämde på magen och önskade den skulle försvinna! Gubben satt o lösta korsord och småfnissade och sa att hon var jättefin! Tyckte hon skulle köpa fler! hihi..
Jag tyckte hon var superfin i den fräsiga kjolen som hon köpte teslut! Hoppas hon blir nöjd söta tanten! :) Blir man kritisk på ålderns höst? ..eller blir man vän med sin kropp! Jag hoppas att man försonas och accepterar alla skavanker och skönhetsfläckar man får ;) för jag tycker det kan vara jättevackert att bli gammal.. undra bara vad man tycker när man själv blir det hahahhaa.. när rynkorna ynglar av sig till fler och fler och fler.. får tiden avvisa! Tror jag alltid kommer vara snygg å fräsh o fin och träna på Frisik & Svettis så länge jag kan gå.. nej.., blir jag dement får jag sätta alarm så jag kommer iväg endå och blir jag rullstolsbunden kan jag fortfarande träna mina kanoner på överarmarna hahhaa.. tills jag en dag blir nedsänkt i myllan och får vila i frid!

En annorlunda eftermiddag för mig var det här allfall! Inte alls fel! Hänga med the oldies!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja det är rätt inställning, hehehe själv ska jag iväg till Stefan sjukgymnast på Nautilus och träna imorn, ska få hjälp med lite övningar för mina fogar. känns såå kul och jag saknar faktistk jobbet på nautilus massor. där trivs jag ju med hur rba som helst., =) känns så bra att ha jobb där man trivs. saknar dig syster yster. puss

Alex sa...

va roligt att höra att det verkligen blev av med modevisningarna på PRO för din mamma.. mycke bra!