torsdag 29 oktober 2009

Ledsen..

Sitter och inte gör nåt alls! Känner mig lite ledsen.. varför?
Kanske för saker å ting känns förvirrande.. Står med ett ben på jorden och vinglar runt med det andra typ.. snurrigt värre! Lite i obalans så att säga.
Ska jobba om 2 timmar.. som personlig ass.. i hela 24 timmar! 16.00-16.15 imörö
Blir skoj, superbra jag fick ett sånt pass när Ronja är i Karlstad.
Har skrivit en annons ang Ronjavakt som jag satt upp i Forssa centrum idag då se om nån hör av sig! Hope so.. fått lite napp på Grannar.se allafall... känns riktigt bra men lär få till en träff nån dag så man ser va det är för folk! Inte släpper jag iväg Ronja te vem som helst inte! No no no

Jag saknar henne!!

Har gjort lasagne idag, blev galet mumsig!!
Hade i morot/äpple/lök/vitlök, gjorde egen ostsås mm
-mmmmmmmm... :P

När jag portionerade i lasagnen i matdosor nyss såg jag kylskåpspoesin lysa med sin glans! Hahahah.. och läste poesin som mina småsyskon Kim & Beccis komponerade på min födelsedag ihihihi fisungar! ;) vet dom stod å garva vid kylskåpet hur länge som helst hahahhahaha

-Grymt imponerade!!! :P hehe kan inte vara annat än stolt att vara släkt! :D
Ser fram emot alla knasrim te julafton! Dom brukar flippa ur rätt bra dom me! hahahha

1 kommentar:

Alex sa...

hej... vilken uppförsbacke du har hamnat i.. önskar jag kunde göra nåt... det är tärande både på humöret och plånboken med endast sporadiska jobb.. man orka rinte ta in ord som; det löser sej till slut... för det känns inte så.. men de är faktiskt sant... och du är ju en fighter!.. de får du inte glömma bort.. lova! kram