måndag 12 oktober 2009

inflyttnings ferre!

Flyttade hit den 1a Mars..
Tyckte det var på tiden att styra upp en
..inflyttningsferre! :P

Endel kunde inte komma pga av dunderförkylningar som härjar fritt dessa tider.. -Krya på er alla stackars sjuklingar!!! Blev ändå ett helskönt gäng! hihi Blev en härlig godispåse av partytjejer o killar! Bjöd på go bål och kex och goa ostar och vindruvor och chips!
Mina härliga grannar Mattisas och Maria kikade in och tog med sig en vattenpipa med lakrits och äppelsmak dom köpt i Egypten hahahah så frän.. min älskade mamma kom hit och skällde på mig för att jag testade vattenpipan och hävdade att -NUUUUU sussi är det kört! Vips så är du fast i rökträsket, och tittade elakt på mig och gaddade ihop sig med min kille Ola som höll med om att jag borde passa mig för vattenpipans förtrollande falska dragsningskraft! hahahah.. tokisar!


Jag hatar ju ciggisar kommer aldrig att ens testa det! Mår illa av cigarettlukten! Vore idioti.. ja helknäppt när jag hållt mig från det tills nu! Oroliga mamma kan andas lugnt!
Så roligt att kunna bjuda mamma på fest, vi har alltid kunnat gå ut ihop och roar oss alltid nå in i baljan mycket! hahahha.. hon är för skön och tokig och rolig min mor! :)


Andra goa vänner kom förbi och förgyllde min kväll bla Helena.. Daniela.. Rickard.. Pär.. och lite Gamla arbetskamrater från Linje & Kabelplöjning! Kul! haha..
Tror att Thomas blev kär i en väldigt speciell och hårig tjej!!! hihi.. Så söta!


Härligt rund under fötterna slog vi på Min X Box och slängde i Guitar Hero Worldtour och rockade loss! Grymt gung blev det i lyan! Gött! Instrumenten gick heta och vi blev hetare även vi på att skråla ut både verbalt och genom guran och trumsettet.. shit var svårt med trummorna tycker jag. Kan tyvärr inte skryta med takt talangen! Lär ta å tjuvträna nu te nästa ferre! :P
Ola vågar sig te soffan och intar sångposition. haha sjunger verkligen ut..
Såååååååå duktig!! ;)
Roligt att man ser så koncentrerad ut när man lirar hahaha..
Maria körde stenhårt på guran! Grymt! :P
Sen var det dax för sångfågeln Lollo och rocka loss med micen! Tonsäker är hon min flummiga vän.. var så nära hon missa ferren.. bor i Sundsvall å lyckades missa sita tåget.. hoooops.. men nej nej inget stoppar partypinglan inte! Hon tog bilen å gasade hit!!! Änt ä härligt så säg! Så glad hon kom!!! :)Nettan lirar riktigt bra! Får gå i lektion hos henne tror jag haha..

Sen drog vi ner på stan en sväng.. Rock house och Engelska å kasta lite pil!
Superskoj kväll! :)

Tack alla glada som kom å förgyllde min kväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry att jag inte kom :-(
Verkar som ni hade en kul fest även utan Party-Manne(n).
Var ju egentligen meningen att jag skulle jobba men min rygg "strejkade" så jag kom inte ut genom dörren på hela lördagskvällen..

Kram//Manne

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

stackars dig!!!
hoppas din rygg blir bra min vän. ryggproblem är skitdrygt i know.. min känns tokmkt bättre sen jag börja träna lite igen! gör susen! :)
blir fler ferretillfällen promis!
då r du såklart välkommen!!!