tisdag 13 oktober 2009

Flummiga mig!!! :P

Ett känt talesätt är ju att "kärleken gör en blind!" det är sant! Jag är så klantig!
Jag har träffat en kille som är tokgo!
Men i mitt fall gör den mig även extra flummig... å jag som inte är flummo i vanliga fall!!????? hahahha ällä hur va det med det,, kan ni som känner mig tänka er hur flummig jag är nu? Nä knappt jag heller.. haha
Den gör mig oerhört tankspridd och fnissig.. och klantig te tusen! Oj oj som en färgglad orkan som snurrar fram och inte vet sitt mål! Vet inte vart jag är påväg eller vilken väg jag tagit.. men jag mår bra! Så jag misstänker att vägen är helt suverän och säker så bara å följa med.. virvla vidare! haha
:)

Saker som skett:
Har glömt massor av saker.. som att ringa vissa samtal.. viktiga ibland.. som att veta vilken dag det är?? ..inte tänkt på att klä mig ordentlig för bara skyndat i längtans tankar så frusit massor när jag väl hamnat i kyla eller regn.. redan tappat bort ett par vantar.. förlagt antar jag.. glömt bort att det existera en tvättstuga i mitt hyreshus så har tonvis med lorttvätt just nu.. vadå planera??? Jag lever i stunden hahaha..
.. lyckas blitt utelåst.. sprungit ut ur dörren utan att tagit med mig dörr nycklarna som hängde fint på sin krog innanför dörren så mamma dagen efter kl 8.00 fick brumma hit till en skamsen dotter med mina extra nycklar! hehe. hoppsan!! tokigt det kan bli..
Ser mig inte för vart jag går för är i andra tankar.. snubblat på trösklar och grejer i vägen.. som gett mig onda tår och bultande knän.. knäade handfatet en gång.. hur lyckas man? hahahah
Sen har Ola själv påminnt mig massor... På väg ut ur lägenheten: hmm Sussi nycklarna då..
eeehhhmm... ojdå.. skäms *
haha
På väg ur bilen.. Sussi mobilen då? eeeehhh jaaaa.. just det..
Jag garvar åt allt.. han frågar mig varför.. å jag kan inte svara. Kan vara så att jag fnissar extra mycket nu.. men..
-vadå, jag är glad! Är en glad skit, har alltid vart å kommer alltid att vara!

oj oj undra hur han ser på mig! hahhahahahahhahahah sikke tok!
Får sig en rejäl sussidos med en gång! Är la lika bra d slipper man chockera honom med det sen, skräm upp han nu så kan han slappna av sen och bara LE!
haha

Finns det en flummighetstävling? Då tar jag nog priset! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad du har kommit till insikt om dig själv Sussi;-) det är du på pricken ju :-D *asg*

Manne

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja visst! Men är ju överdrivet just nu! Det lägger sig nog ska du se sen så har jag stenkoll på ALLT är jag helt övertygad om! :) hehe