måndag 26 oktober 2009

Födelsedagsfika

Klockan är 18 minuter över midnatt.. ny dag och jag är 31 år och några minuter gammal!
Gammeltant är man la antar jag, passerat 30 strecket huuuuuuuuualigen! haha.. blir man mer glömsk nu hope NOT! behövs inte hahaha.. får men även en värre bakisfylla? (känns så idag)
Har haft en supermysig födelsedag med familj och vänner på besök.. Från kl 13-16 hann jag med att städa, fixa och trixa med allt möjligt i lyan och lägga upp bullar på fat och visst slängde jag ihop en alldeles egen "hångel"tårta också hahahah och allt mitt upp i hemskt bakistöcken.. men oj så fin tårtan blev. Är ju helnöjd :P
Roligt med tema.. söta pussmunnar runt om!


Blåbär/vaniljkräm som 1a lager.. sen ananaskross och lite banan i 2a! Den fick 10 poäng av familjen! Kul! Först kom mamma och syrran Rebecca och brollan Kim.



Nettan kika förbi.
Johnny kom med sin lilla prinsessa!
Så söt! Hon flörtade med mig och kameran hihi.. gullunge! :)Jag tänker.
"nästa besök får jag allt ta undan alla ljuslyktor av glas" som busisen skulle stapla på varandra till ett torn med kiwisar och apelsiner i!!! hahahhaha trollunge full med roliga idéer! :D
Manne o Helena hade soffhäng med mig på senkvällen.. slitna alla 3 satt vi å tjata i varsitt hörn! Riktigt skönt.. och lilla Ronjis trängde sig ner i kuddhögen.. där det finns hjärterum finns stjärterum.. :) och ronjas stjärt är inte så stor hihi..
Gillar verkligen facebook idag, fått maaaaaaaassor av söta/roliga/tokiga/fina Grattis meddelanden! Blev så himla glad! Tack!!

oj oj oj fick jobb nu! Blev uppringd av Stugknuten, personlig assistent jobb! 13 h pass. Ska börja kl 08.00. Sjukdom. Bra för mig, men vikken jäkla röta att Manne och Helena kunde turas om att ha hand om Ronja imorrn.. och att dom var vakna NU när jag ringde!!!

Nej nu lär jag sova!!!!!!!!!
Gonatt!

1 kommentar:

Alex sa...

hångeltårtan, minnsnn!.. hihi.. du är rolig du... en 10 poängstårta.... du kan väl posta en bit till mej me... kom igen... och vilken födelsedagspresent; jobbet... suuperbra... verkligen synd att de inte fungerade att ringa dej... hmm.. sorry att jag lät som ett spöke i en trappuppgång. jag som hade tänkt sjunga för dej och allt.. så kan de gå... många många kramar