torsdag 6 januari 2011

Vägskäl.


Nytt år alltså, haha.. fick en chock då jag insåg att nytt år innebär att jag blir äldre!?
Började fundera över hur gammal jag blir och blev jätteförvirrad. Övervägde allvarligt om jag var 31 eller 32 år gammal.. hahhahaha. Pinsamt, men var tvungen att räkna efter..

"Jag är ju född 1978.. det innbär alltså 2 år till 2010,
vilket innbär att jag äääääääär 32. Shit"


2011= Sussi fyller 33... trettiotreeeeeeee. Va? Hur kan detta vara möjligt, har jag inte förstått att jag fyllde 32, har jag förträngt det på något underligt vis! Mysko känsla hmmm. En ålderskris stormade in över mig och slet tag i mitt inre.. tittade mig i spegeln och såg... oj oj oj rynkor, ja de är där. Börjar de synas?
Jo, tamefan! Skratta eller gråta...
..skratta såklart
hahahhahaha..
Här står jag och är singel igen, har inget jobb. Huff. Känns som man är på ruta 1 igen. Vad gjorde jag för fel under vägen som förde mig tillbaka hit? Eller.. kanske är jag inte på ruta 1. För visst har jag fått utmaningar på vägen som format mitt inre till någon bättre. Det är jag övetygad om! Man lär sig så mycket på livets gång!
Jag står starkare nu! Frågan är bara vilken stig jag skall vandra på härnäst?

Bryter av mitt seriösa tugg med en rolig film haha.
Var iväg med några vänner till Romme Alpin och hade pulkarace!! Haha. Så himla skoj och så sjukt kallt. Jag måååååsta köpa varma skor! När det känns som att tårna ska ramla av en och det börjar värka i dom så försvinner mycket av glädjen kan jag meddela! :(



Gött med körv!! :P ..och enligt mig gött med värme!! Haha.. Pernilla sa åt barnen att inte lägga upp sina vantar på gallret för att de då kunde bränna hål på dem och bli skitiga.. Då slängar jag upp mina kängor på gallret. Hhahhaha. Perfekta förebilden enligt mig! :D Hehe..
Men, frågan är bara vad jag är ämnad för nu?
Vad ska jag göra av mitt liv just nu? Jag har möjligheter att göra vad som helst. Jag känner starkt för att vara kvar här i Borlänge allafall! Men vad ska jag göra här i denna lilla lugna stad?? Vad är mitt kall??

Jag vet att jag vill ta fler fotouppdrag!! Det är sååå kul!! :)
Min fotosida:
http://fotografsussi.blogspot.com/search/label/Portr%C3%A4tt
Rekommendera mig gärna gott folk!!

Nu ska jag gå till affären och köpa mjölk och Afil! :)
Måste kolla igenom min garderob sedan hihi inför kryss imorgon!! Wiiiiiiiii
Ska åka med Cinderella Vikinline! Blir så sjukt roligt! hihi..
När det känns lite tungt i livet tror jag att det man behöver är att åka iväg på en liten minisemester, hittade en GRATISkryss med.. perfekt!

Inga kommentarer: