onsdag 19 januari 2011

-Flyt Sussi flyt!

Åååå jag hade så kul igår på jobbet!
Brukaren är helskön, hoppas hoppas hoppas jag kan få jobba mer där för trivs så himla bra! Vore så skönt att ha någon dag på schema i veckan.. så att jag kan andas ut lite och inte ha stressfaktorn i kroppen var dag.
"Får jag nåt jobb nästa vecka? Kommer ekonomi gå ihop till slutet av månaden?"

Känns som att ja varit där redan. Frilansade ju 6 år i Stockholm i en osäker bransch! (TV)
Nu vill jag att saker flyter lite.. vore ju toppen men mitt liv kanske inte är menat så! ;)

Tänk om jag kunde flyta runt på en lyckovåg ett tag och inte behöva ha miljoners tankar i min skalle som gör att jag blir förvirrad och slår huvut i kylskåpsdörren som jag olyckligt gjorde igår! Hahahahha...

---> Storhandlade, kom hem. Blev arg för jag glömt köpa Alvedon för att bota min huvudvärk! Skulle iväg på jobb vilket innbar att jag skulle skynda mig att plocka in all mat. Skulle slänga in glassen i frysen och slängde istället upp kylskåpsdörren.. rakt i huvut!! Missilsnabbt!
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Vråla högt som fan. SÅ förbannad! Hur kan ja va så korkad? Ta fel dörr.. huvudvärk hade jag ju redan så rätt onödigt! Mina grannar måste trott jag blev mördad. Blev därför förbannad att jag inte har hus och kan skrika hur jävvla mycket jag vill! :(


Jobbig dag! Men som sagt, när jag väl kom till jobbet så hade jag superkul! Tur man kan ha kul på jobbet! Önskar fler det! :D

Denna vecka har jag mycket jobb, nästa vecka två pass inbokade.
Veckan efter det.. inget... nästa inbokade 15 Februari. Ja det är inte lätt att vara vikarie inte! Men har lite mer på G, så hoppas det rör lite på sig framöver! Håll alla tummar ni har! :)

Väntar nu på den där mysiga vågen! Hoppar på den direkt om jag ser den hihi.. Säg till om den far förbi dig, jag kommer direkt! :)

Inga kommentarer: