fredag 21 januari 2011

Studsbollebesök! Hihi

Har haft besök av en studsboll Torsdag-Fredag!! :D
Denna flygande fläkt heter Alex och gjorde detta dygn till ett underbart minne skapat med ofantligt mycket skratt, knas och roliga dansmoves i mitt vardagsrum mitt i natta hahahhah.

Jag skrämde halvt ihjäl na när jag visade filmer jag gjort under min Film & TV utbildning 2002-2003 haha.. gjorde bla en skräckfilm om ett spöke. Till och med jag for högt i skyn av rädsla.. fast jag visste exakt när det otäcka kom hahahha jag var ju med å filmade, redigerade! Ha.. jag kan nog påstå att vi lyckades! :DVi lärde känna varandra Februari 2008 då vi for till Thailand ihop en månad. Sedan har Alex fortsatt flaxat iväg på egna äventyr.. jobbat som entertainer för Fritidsresor bland annat och mer.. sköning! Lever livet fullt ut hihi. Hälsade på henne Sept 2009 i Portugal. Algarvekusten i 2 veckor! Såååå kul! Lärde mig att göra dessa hihi alldeles själv! Hon är en riktig solstråle Alex alias studsbollen alias 2 bergsgeten hahahhahah.. men jag är nog inte långt ifrån, inte vad gäller studboll allafall.... hihi... Såhär känner jag nu, för vet aldrig när man får träffa min söta vän igen. Kan dröja ett gäng månader emellan gångerna! Hon är en kämpe allafall vilket jag gillar, en vågad själ som jag ständigt imponas av! Go Alex Go!! :) Jag vill åka utomlands!! Vill vill vill..Så till rådande årstid igen! Dvs burr burrtiden!!!!
Igår drog jag ut med Kristine och hennes söta Oliver 2,5 år plus vovve på fotosession! Hhahaha.. gick inte så lätt eftersom Oliver var på riktigt bushumör och istället för att pussa mamsen så slickade han henne rakt i fejjan! Slask.. slibb hahahHahahhaha jag å Alex garvade såklart vilket trissade lillkillen bara mer! Oj hihihi.. fniss.
Riktigt roligt hade vi men några storslagna foton blev det tyvärr inte hahhaha. Solen hade även presic hunit gå ner då vi kom ut, typsikt! Vantarna trillade av pysen också hela tiden så Alex kom till unsättning hihi.
Blir till att anta oss utmaningen igen en annan dag! :) Jag är laddad.

Nu väntar en helg full med jobbintro! Blir skoj!! Ett härlig galet gäng som jobbar där!
-Trevlig helg!

1 kommentar:

alex sa...

finaste finaste sussi!... tack igen for vara fina dagar.. som jag skrev i din bok.. det ar tur att vi ar vanner som kanns nara trots avstand och tid emellan vi traffas...! men i sommar eller senare i var blir de garanterat mer bus! kramar om