måndag 24 januari 2011

Vill ha fler workoutbuddies!



En flaxdag idag.. men givande!
Tog mig nämligen te gymmet med lillsyrran Beccis! Vi var så grymma hehe. Körde bänkpress, fria vikter, ben, rygg och mage. Gött! :) Helnöjd!
Har inte tagit mig dit på länge.. svårt att komma igång när man kommit av sig alldeles. Ska ut och köpa lite nya träningskläder någon dag, det brukar vara toppen för motivationen!

Har förnyat mitt årskort idag, så hoppas verkligen att fler vänner gör detsamma nu.. börjar träna just där!! :D hihi, så jag får fler workoutbuddies! Vill dock inte ha någon träningskompis som ser ut som lirarn ovan. Usch.. äckligt enligt mig! :( Anabola here i come, ser ut som en belgian blue tjur. Fruktansvärt fult!
Nej då föredrar jag han nedan... dreggel dreggel.. Lagom är bäst i detta fall! :DSå vänner, börja träna så vi kan tjata med varandra te gymmet mohahhaha..
Gött att kunna boka upp en dag och tid så man tar sig dit!!!!!!!!!!!!!!!!

Sova nu, imöra jobbmöte.


ps.. Nåt gott:
Ätit första semlan idag hos en vän. Sååååååååå sjukt gott!


Och nåt äckligt:
Tänker på min syster och söta Alice 1 år som fått magsjuka.. fyyyy.
-Krya på sig!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men Sussi!!! Hahahha det var fasonen inte någon dålig bit kille nr2 heller!!! Herregud vilka muskler??? Undrar just om det är pumpmuskler??? Hehehehe bara massa pumpmuskler!!! Vi mår lite bättre nu!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Då gillar jag pumpmuskler hahahah för den bilden dregglade jag flera liter på! hahahhahah...