söndag 2 januari 2011

Galaxer i mina braxer.. juldagen!! :P

Haha, kolla så söööööööt! En pandakossa!
Man har använt sig av genmanipulation för att få fram denna, ett trix för att locka asiatiska köpare. Dvs Kina! Nästan så att jag skulle vilja ha en sån! haha.. Sötis! :) Är la inte så farlig när man manipulerar färgerna, värre vad man gjort genom systematisk framavling av vissa hundraser som inte själv kan föda fram sina valpar tex eller får problem med höfter och andning mm med en anledning.. utseendet! Arggghhh..

-Fiiiiin kossa!!! :)


Imorgon skall jag hämta hem Tussan, såååå söt lilltjejen! Jag längtar! Saknar henne lillskruttan! :)

Nu lite härliga bilder från Juldagen!
Jag hade så grymt skoj så herregud hahahhahah galet hela kvällen. Allt började hos världens bästaste Kristin! :) Nettan, Anso 1 och Anso 2 haha.. och vänner till Kristin. Kristins syrra AnnSofie hängde med, sååå roligt! Anso bor i Hallstahammar! En supergo vän! Vissa vänner tappar man aldrig, trotts att man ses alltför sällan! Underbart! :) Sen drog vi ner till Hela Huset gungar! Wiiiiiii... full fart och mycket dans blev det! :) Träffade massa mysig människor att härja runt med! Gött!!!!!
Hmm hahahhah kan ju undra vad jag och Kristine tänkte när vi tog detta kortet?????
Typ, "shit va vi är bäst på att se grymma ut!" Ällä hahahha
Ja nån 3 åring kanske vi kan skrämma om vi anstränger oss!! Mohahha..


Ovan, hehe.. nivån sjönk plötsligt till lekisnivå!! Hihi.. Känner man till låten "du får inte stoppa köttbullar i näsan Markus" så förstår man ju detta sjuka påhitt! Måste göra sånt man inte booorde!!! Så självklart måste man utmana varandra på att stoppa Tuggummi i näsan! Självklart hahaha ....underbara knäppskallar!! ;) Herregud sådan underhållning jag fick!!
-Tack tack tack tack!!!!!!!
:D hihi
-Duktig!!! :) hahha..

Det var en underbar kväll!!! Hoppas på uppleva mer sånt sköj i livet. Dagen efter var dock inte lika kul, deckad i soffan heeeeeeela dagen! Tänkte att detta ska jag aldrig utsätta mig för hahaha men nu planerar jag en kryssning! Och.. jag lääääängtar! hihi
Nytt år, nya möjligheter. Måste invigas med en Cinderellakryss ju, är ju en självklarhet! hihi

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha sussie!!! diggar dina kort som faan..;) var grýmt skoj!! kraaam kristin

Lotta sa...

Hihi! Du är då rolig! Saknar dig toka! Pöss!! Jag diggar oxå dina foton sörran!!!!! Men det vet du ju!!!! Proffsosussi!!