torsdag 27 januari 2011

Portello!!!!!! :P


Semmeldax.. for till affären på väg hem från jobbet idag med två uppdrag i åtanke! Att köpa hundmat plus köpa seeeemlor! :P
Råffade så åt mig ett paket med 2 stycken innehållande vaniljkräm! Mums :P

Undrade sedan:
Vem ska få nöjet att äta upp den 2a semlan med mig?
  1. Ringde Manne som inte kunde ta sig hit..
  2. ..sedan Daniela som inte ens hade tid att lyssna på min fråga mitt i stressen hahahhaha förlust för dessa två! ;)
  3. Rinde så Pillan och jackpott!
Hon drog med sig sina söta barn plus vovven Stålis och fikade med mig och Tussan ikväll! Hihi :D Snack om att jag blev glad när hon håvade fram denna... wiiii I lööööve Portello! Så sjukt gött!
-Skål! :PTussan och Stålis fick också smaka! :)
Jag har Tussan rätt mycket nu, så mycket som jag kan! :) Älskar denna lilla tjej, hon är helt fantastisk! William och Oliver är också jätteförtjusta i henne och kramar och gullar gärna med henne! Så gulliga mot henne! :) ..och hon är kär i grabbarna såklart!


-Tack för en go kväll tokgänget! :)

Gonatt!

Inga kommentarer: