söndag 30 september 2012

Morrar på grannen!!


Å herregud så bakis jag är! Inte kul det här! Det är finaste höstdagen ute och jag mår piss. AAaahhh fan det är inte värt å dricka när man blir att må så här! Har känt just det så tydligt sista åren, att jag inte vill ha det här. Vill inte förlora en hel dag, en fantasisk höstdag för några timmars fylla! Pust å stön. 






Jag hade förferre igår med läskande Piggelindrinkar och kramkalas med ormisarna! :) Maria på bilden som gosar med Kurt! ;) Det var Hela Huset Gungar på Galaxen och visst hade vi skoj, superduperskoj! :) :) Men men som sagt kanske ska gå dit nykter nästa gång! ;)






Gick ut och satt mig på min balkong nyss för att sitta i solen och andas den friska luften och vad händer.. fnys.... grannen bredvid kommer ut och röker. 


Jag vrålade i mitt inre..... faaaan fan fan idiotjävel som förstör min stund.. stamp stamp in och stängde dörren hårt! Bhaaa.. avskyr rök! SÅ djävvla äckligt! Sikken skit som folk håller på med, förpestar verkligen omgivningen! Bläääää jag kan inte förstå att man frivilligt drar i sin den där vidrigt illaluktande skiten, giftet! Man tar gifter! Helt galet! Det finns inga fördelar med ciggen, bara bara massa nackdelar, som att man kan dö! :/ Hmm..



Nog om det och mitt "måste få svära av mig begär". Nu mår jag bättre!
Eller.. nja. Mår ju fortfarande piss haha. ;)


Men..... det finns en tanke som alltid gör mig glad! Tanken heter Peter och är den där prinsen jag letat efter i hela livet men inte träffat... tadam... förens nu!!! ;) Mår fantastiskt bra av att ha han i mitt liv. Jag är sååå kär! Härligt! :D Det känns verkligen som att det kan bli vi, forever.. en hissnande tanke som släpper lös miljoners fjärilar som virvlar runt i hela min kropp, i varje cell! Mina vänner säger att jag  strålar :) och jag hoppas att det är sant för det är så jag känner! :) Träffat honom på dejtingsaiten Badoo. Tänkte, varför inte finnas där, jag har inget att förlora.. bara allt att vinna! Hans underbara omtänktsamma personlighet och sinne för humor har verkligen rört vid mitt hjärta. :) Hans lugna inre gör mig harmonisk och jag bara njuter av att få vara i hans närhet.

Han kommer och hämtar upp mig ikväll så ska vi ha Söndagsmys ihop! :D :D :D Längtar!! 
Hösten känns extra mysig iår! Tihi ;)

Här kommer lite bilder från min höstfina balkong! :)


Inga kommentarer: