onsdag 5 september 2012

Ormisarna fick besök! :) :)

 Fick besök av mina goa kompisar Kristine och Oliver 4 år! Kristine har själv haft en Kungspyton förr som hette Doris :) så hon tog utan problem både Kurt och Knut på eget kramkalas!! :D Oliver var rädd däremot och vill INTE röra dom en endaste gång hihi.
-De är sååå slemmiga, sa han plutten.
Spelade ingen roll hur mkt vi försökte övertala honom om att så inte var fallet och att de är jäääättesnälla. Nej han höll fast vid sin åsikt och vägrade klappa dem! ;) 

Vi gjorde smarrig mat och babblade massa och efter maten så tyckte Oliver att min säng skulle förvandlas till ett gigantiskt fartyg ute på öppet hav och vipps så var vi mitt upp i en storm med blixtar och åska.. oj oj livsfarligt att vara ute på sjön då! Vi gömde oss under mina kuddar hihi och så äntligen var vi framme i Afrika där vi visst skulle bada och titta på apor och skratta. :) :) Vi seglade även till Peace & Love och Maserhallen (Olivers idèer) ;)

Nu är de dax att sova dock, efter en underbar dag. Bara jag får busa av mig lite och umgås med de små söta charmtrollen så blir jag såååå glad!! :D :D Mer barnkär vet jag inte om man kan bli! :D Gud så jag längtar tills jag får egna små troll!! :D Sen säger ju alla vänner att.. "Sussi, du kan ta mina, det är inte sååååå drygt" Men.. samtidigt säger de även att "att få barn är det bästa som hänt mig,.. att de berikar livet" ;) Finns nog gott och ont med allt!! :)


Jag lär ju bara lägga ut några bilder från min målarateljè hehe.. i källaren. ;) 
Projekt Köksstolar och målarstafli igång som trollats vita! :D Det är så himla skoj att se det förvandlas framför ögonen!!! :D :D Längtar tills imorrn när jag kan hämta upp stolarna till köket tihiiii



Senare projekt blir:


  1. Måla Ljungberg gamla hyllor vita. 
  2. Måla skrivbordsben och hyllor till i Metallickfärg! Blir nog svincoolt och snyggt! :D 

Inga kommentarer: