tisdag 11 september 2012

Det jag tror och tänker på, det får jag! :D


Ska iväg till gymmet men hänger kvar hemma i väntan på att mobilen ska ladda färdigt för jag bara lär ha musik i öronen. Första riktiga gympasset efter sommarens lata dagar!! ;) Tar emot lite också måste jag säga, varför är det alltid så svårt att ta sig dit första gångerna.. innan det blivit en vana och allt går på automatik så vipps står man där framför maskinerna iförd träningskläder och redo att svettas! Haha.. ja ja är nog snart där igen. Har allafall kommit igång med lite pass och varit ute och gått och mår redan bättre! :) 

Passar på att lägga upp lite vishetsord ;) ..tankvärda meddelanden jag snappat upp som gör mig glad.. och tänkte att de kanske kan glädja fler än mig idag! :) 


Ja, rätt typ av galenskap tycker jag enbart underlättar livet, gör det roligare att leva! ;) 




Ååå den här är sååå fin!! :D Just have to LOVE IT! :D  



















Ja, deras problem!! Inte mitt, det är deras kamp med sig själv och deras tankar och känslor som reflekteras i mig. De stör sig av en anledning jag inte vet, de provoceras av något i mig. Inte mitt problem!
-Sussi ta inte över deras energi, det är deras egen som de får bearbeta! :) 
Inte lätt, men viktigt att tänka på och reflektera över!



Det är ju just det, det inre som spelar roll i det långa loppet! Inte ett snyggt skal, för kroppen är ju just det, ett skal som skymmer vårt inre.. vår själ! Om man träffar en vacker själ på livets stig så får man nog vara rädd om den! :) Jag menar i alla relationer, inte bara sin livspartner utan det kan likväl vara vänner!

Ja så är det, jag skapar min egen framtid baserat på de val jag gör! Jag kan givetvis göra fel val och det är inte mer än mänskligt!!! ;) Då lär jag ta mig en funderare vad jag vill med mitt liv. Vad gör mig glad? Vart vill jag färdas, vad är mina mål och hur kommer jag dit?

Det är just vad jag gör, funderar på vart vill jag? Hur ska jag ta mig dit? ;)

  1. Fritid. Jag vill ha ut mer av den, känner att jag måste ha fler energipåfyllningar. Provade Streetdance men det var för tufft för mina knän. Hjärtat säger att jag ska forstsätta hahhaha me inte förnuftet! Så alternativ? Bugg, hihi börjar ju snart på Galaxen på Söndagar! Drop in. Det gillar jag!! :D Vill gå en konstkurs men missade intagningen för hösten så ska söka till vårterminen!!!
  2. Relationer. Jag drömmar såklart om att träffa Mr Right! ;) Varit på några dejter via Badoo men inte hittat någon som klaffar på rätt plan. Men ska aldrig säga aldrig! ;) Jag känner att jag är på rätt väg, jag söker på rätt sätt, jag är väldigt ärlig med vad jag vill ha för framtid och för livspartner så känns väldigt hoppfullt. De killar jag träffat har varit jättefina människor, stabila och positiva i sitt sätt att leva sitt liv med mål och drömmar! Måste bara finna rätt attraktion! Jag har massa goa vänner som jag håller väldigt kärt och är så otroligt tacksam för att få ha i mitt liv! :) Jag väljer dem med omsorg, de ger mig energi och mycket glädje! Viktiga grundstenar i alla relationer anser jag är respekt, förståelse, kommunikation, ärlighet, empati och kärlek! :) 
  3. Arbete. Jag har ju en dröm, men det är på lång sikt och inget jag vill skriva om här för är en idè jag håller lite för mig själv och utvecklar inom mig. Har massa steg att gå för att komma dit som jag funderar på just nu. Utbildning? Kurser jag lär gå!? Ja, spännande! :) 
Finns många plan! Nyttigt att stanna upp ibland. Ibland kämpar man nog onödigt mycket och det tar bara onödig energi! Man behöver reflektera över vart man är på väg! :) :)




Hihi, denna är väll för härlig! ? :D 
Underbar inställning, ger mig rätta positiva vibbarna inombords som skjutsar mig i rätt riktning direkt! Jag tror mycket på att det man tror på och tänker, det får man! :) :) 

:D

Inga kommentarer: