torsdag 11 augusti 2011

Willy Wonka är min bästa vän!! Hahahhha...


Willy Wonka, min vän!! :D
Kan man ha en grymmare, sagolikare, roligare, knäppare dröm än att dela den med just Willy Wonka???? Hahahhahaha..

Jag var på någon slagt teaterlektion eller audition mer tror jag. En aning luddigt och obegripligt är det ju i drömmar! ;) Jag fick inte plats så stod lite bakom de andra. Då stegade Willy och en tjej fram å gjorde plats för mig!!Jag började pratade vilt och jag flummade till det rejält minns jag hahahah då tog de ett snabbt beslut och tog upp mig till dem så jag fick delta i nån galen övning hahhaah Willy var på surhumör. Kul. Nån övning om att hoppa på saker i presicion och hålla "snyggposer" under tiden ahaha och tuta i en trumpettuta samtidigt var något vi gjorde! Som en bana man skulle göra! Willy Wonka gick in i denna utmaning med full konsentration! Tänk nu på hans kroppsspråk och miner Hahah kul att han var i min dröm!! Loved it! Sköning hahhahahhaha bara garvar när jag tänker på det!!! *asgarvar verkligen nu ahhahahhaha
Efter att jag bara varit mig själv ett tag dvs tokig och gjorde knäppa saker.. råkade nästan spotta på tjejen för jag var så ivrig å babblade massa så det for en spottsalva mot hennes arm.. vilket willy tyckte va vansinnnigt roligt.. ja då muntrade han upp och blev jätteglad. Vi hade skoj kan jag lova!! :P
Så vipps... från att vara i en sal så var vi i en öken med stengubbar (istället för Ompalompisar hihi) som vandrade med oss. Då började Willy prata om att lämna en gubbe kvar för de gick för nedra sakta.. helt ointelligenta var de, yrade om ingenting och sega varelser!! Så vände han sig till mig och sa,
-Vad tycker du?
Mitt svar löd:
-Jag tycker vi kan lämna huvut kvar i öknen så blir han lättare att leda hem. Han kan ju fråga förbipasserande om de kan ta med honom till staden så kommer huvud hem så småningom, följt av ett stort leende..

Dååå.. dååå.. riiiiiiiiiinger mitt förbaskade alarm!! Varför då?
Hmmm.. blev så besviken. Ville ju såklart höra hans svar på den strålande idèn hahahha.. :P

Jag antar att han hade älskat den eftersom han är så rubbad själv och nåt aldrig blir som i verkligheten utan är alltid skruvat hahha..

Så vi hade säkert lämnat stenfotingens huvud kvar!! SOm att någon skulle gå förbi just där i en ööööööken *asgarv. Snacka om att vara optimist!! ;) HIhi

Länge leve optimister! Jag snackade med Pillan om det igår, vi kom fram till att det är bättre att vara optimist och trooo på allt, tro på människor runtomkring oss.. och då vara beredd på att ta lite smällar ibland. Att människor vi tror på gör oss besvikna, pöjkar som ett exempel! ;) Eller ens jobb eller arbetskollegor.. name it! Bättre få bakslag ibland men ändå fortsätta vara optimist, så slipper man allafall vara en "bitterfitta". Förlåt uttryckte men ni förstår vad jag menar.

En som klagar och säger...
-Hon/han kommer aldrig fixa det, de går aaaaldrig (örebromål blev det nu i mitt huvud ;) osv.

Nej bättre att tro på att det kommer ordna sig, att folk ska kamma te sig, att folk lovar och menar det de säger.... och med detta få sig en smäll emellanåt för man är tokoptimist och tror på människor! Så kallat bakslag. Bättre det!!! Faktiskt! Som sagt, länge leve optimismen!!! :) Den här filluren tycker dock det motsatta hehe måste ta mig ett snack med pyret!!

Ett glatt sinne med mycket hopp och positiva tankar ska det va!!! :D Negativitet suger all livslust ur människan! Tänk bra tankar! Det gör ditt liv mycket roligare att leva!!!

Inga kommentarer: