fredag 5 augusti 2011

Did you give some love today??

Mitt i natta och här sittä ja å lyssnar på musik som gör mig glad!! :D Försökte hitta ett Youtubeklipp med låten.. men men gick inte. Fanns inte! Doris är sångerskan.. som nu även blev jag själv ;) Lyssna om ni vågar.



Jag och Mattias har gjort slut, i Måndags.
Vad som hänt? Har varit svajigt länge och nu blev det ohållbart. Vi var överens! Jag kastades av karusellen i en jädra fart kan man säga och det gjorde ont! Jätteont! Chockad.. hur han har betett sig. Fick sjukskriva mig i Tisdags för mitt huvud höll på att sprängas och jag var vimmelkantig, nära att svimma.

Det här med facebook gör mig så ledsen!! Varför skriva ut saker där som sårar mig!?! Har varit så arg, så fruktansvärt förbannad, ledsen och besviken. Jättejobbigt! Tur man kan blocka! Så jag slipper se!



Life goes on!
Och som tur är så älskar jag att leva och jag älskar världen!
Finns så mycket där ute som gör mig jättelycklig!
Bara man öppnar sina ögon och ser allt
sagolikt vår värld erbjuder oss!!!!!! :)

Nu ser jag framåt, står stabilt på jorden och är positiv i mitt sinne. Spännande vad framtiden har att erbjuda mig!!! Som ett smörgåsbord, finns så mkt. Jag och min goa granne Renè ska fara iväg utomlands till exempel nu till hösten! Känns toppen.. att få planera.. få drömma sig bort till värme och roliga upplevelser. Vart?? Njäää det vet vi inte än. Kanske Nya Zeeland. Får se! :) hihi. Som volontär eller liknande. Vet att man kan WWOFFa sig runt i länder i hela världen= jobba på ekologiska odlingar då man får gratis mat och husrum.

Ge gärna tips!!!!!!!!

3 kommentarer:

Alex sa...

älskade vän... du är så fin! minns hur vi vaknade till did you give the world some love today? runt om i thailand, och hur glada vi var för att det var en ny härlig dag som skulle fyllas med sagolika minnen! <3

Fotograf Susanne Johansson sa...

När jag hör den tänker jag ALLTID på just det!! :) På allt underbart vi såg och upplevde. Alla härliga minnen gör nog sitt till!!! Blir så glaaaad när jag hör den, forever and ever! <3

Madde Y sa...

Vännen, du vet vart jag finns om du behöver prata av dej :) Men du är så stark så det blir nog snart bra igen! Kramar till dej iaf :)