söndag 28 augusti 2011

Glad för att jag är jag!!! :)


Jag är sjukt lycklig för det liv jag lever..
Glad för den jag är! :) Vill inte vara någon annan! Vill vara jag!!! :)



  1. En vänlig själ.. tycker jag själv allafall!! :)
  2. Flummig.
  3. Busig
  4. Social.
  5. Med knasig humor.. lätt för skratt vill säga! :P
  6. Djupsinnig, tänkare.
  7. En glad skit!
  8. Estetisk.
  9. Slarvig.. javisst kaos hemma emellanåt, men hellre det än tokpedant! Föredrar skit i paradiset än ett rent helvete!! :P
  10. Spontan. Dvs dålig på att planera i min vardag, MEN jobbar på det!!! hahaha.. ´
  11. Känslomänniska,, alltså VÄLDIGT känslig i lägen jag ibland vill verka stark och obrydd. Men mycket hellre det än känslokall och oempatisk och egoistisk!!
  12. Har lätt till tårar. Filmer, bilder, människor som har en laddad historia kan beröra mig lätt.
  13. Optimist, javisst! Lite för mycket ibland med det gillar jag med mig. Hellre en smula överoptimistiks än bitter å grinig
  14. Har ett stort engagemang när jag ger mig in i något projekt eller relation. Kan ge mig för mycket prestationsångest ibland i mina jobb med det är något jag kan jobba på helat tiden!! Sänka kraven ibland på mig själv!
  15. Väldigt tankspridd. Dagdrömmare!! :) har en viiiiild fantasi som förgyller mitt liv!! :)
  16. ..och har förmågan att vara skärpt när det gäller!!! Tex i mina arbeten. Fokusering och noggrannhet! Tur är allt det!!! :)
  17. Fruktansvärt nyfiken!! OJ oj oj oj det är så sant så sant. Har man sagt A får man definitivt säga B till mig!!! Haha.
Har jag glömt något????? :P Lägg till i så fall!!!! :)
Ja mina olika sidor gör det ibland svårt givetvis men jag är inte mer än människa hahaha och som sagt så är jag så glad sååå glad att jag är jag!!! :) :D

Den jag är idag är mil ifrån den person jag var som 13åring.
Jag är stolt att jag gjort den resan och jätteledsen att endel inte orkar kämpa i motvind utan tar sitt liv! Man hör ofta unga människor som väljer den vägen! Självmord! Så tragiskt! Om de kunnat se in i framtiden så är jag övertygad om att de flesta väljer livet!!!!!!!!! För vägarna är oändligt många och de flesta är glädjefyllda.. men sen rasar vägen framför en ibland men då måste man vara medveten om att solen stiger upp varje dag och ger en ny energi, att vägar kan lagas och byggas upp på nytt, förstärkas och broar kan byggas!!! Finns mycket hopp! Får aldrig sluta se ljuset!!!!


Något jag lärt mig genom åren är att älska mig själv på riktigt!! En härlig känsla ha ha!! Men inte alltid.... no no no no. Jag imponerar inte alltid på mig själv hahaha :/ inte när jag snubblar och slår mig illa för jag går i andra tankar hemma och dagdrömmer hahah då svär jag ilsket över mig själv.. men men det är jag det med så ber varsamt mig själv om ursäkt efteråt!! :) Hihi. Hoppas innerligt att alla lär sig att älska sig själva!! Underlättar livet sååååååå!! Blir roligare att leva!



..fast jag kan tycka att inte allt riktigt ordnar upp sig som jag vill alla gånger.. men tror bestämt att något väntar på mig!! :) Snart får jag se det hoppas jag!!! En skymt allafall hahahhah kom igen, visa dig jobbet som väntar runt hörnet... prinsen jag hoppas snubbla på längs med livets stig! ..för jaaaa jag tror på kärleken!!! :D Måste öppna mig ögon och se, kanske finns han närmare än jag tror??




Inga kommentarer: