torsdag 11 augusti 2011

Coloring!!! :P



Jaha ja vad pysslar jag med en Onsdagkväll??
För alla som frenetiskt undrar, fundrar och klöser sitt hår angende detta så kan jag meddela att jag gör en advanced coloring of mitt hair såklart, på svengelska såklart! :/

Va.. vad undrar ni nu då? ? jaha... OM det blev bra??
-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Men misstrodde ett tag att jag skulle orkar göra klart det galna projektet haha. Innefattade 3 färger och massa massa massa massaaaaaa folie!!! Som synes ovan! Hihi

Så till resultatet:

Imorgon kl 13 ska jag klippa mig!! :) Wiiiii men nej nej inte på de längsta längderna inte no no no. Men på den kortare sidan behövs det för nu är det inte riktigt nån frisyr. Hänger tungt, svårt att få te som jag vill! KOmmer bli toppen!!!! :D

Varit på kalas idag!! Hihi, Pillans son William som fyllde 9 år!! Här med en halv semla i munnen haha.. från ett annat tillfälle!!!
-Hurra hurra hurra!!!!! Stora killen!! Han fick ett tatueringssett från mig vilket överlämnades på ett villkor. Att jag får vara med och leka med presenten! William godtog kravet med ett leende! Hhahahah.. underbart!! :D

Nu ska jag sova gött! Upp imorron och...
  1. ..dra te sjukhuset med Manne och hälsa på en vän, Rasmus Liljegren, som ligger inne för blodförgifting i foten och infektion. Har visst ramlar i en klättringsolycka för ca 1,5 månad sendan. Fötterna gick sönder totalt fy faaan va otäckt! Nu detta! Stackars! Vi ska sympatisera nån timme med honom!! Visa vårt stöd!!!
  2. Åka förbi söta Kristine Limell.
  3. Jobbar några timmar som ledsagare! Kanske blir det Leksand Sommarland. Får se!!
    Vore jätteskoj!!!


Några visdomsord!!!!!!
"Det finns ingen väg till fred, fred är vägen!!!"
Min rekflekton är... att.. jag orkar inte bråka, jag vill inte bråka. Varför bråkar andra med mig! Snälla sluta! Kriga är så onödigt!!!
"Låt ingenting ont vara i dina tankar"
Jag försöker.. försöker inte tänka på det som gör mig arg. Fokuserar på det som gör mig lycklig och skjutsar iväg alla onda tankar när de kommer. Tankar som gör mig förbannad.. för oooja de smyger sig på nu. Men håller inte fast vid dem för länge! Jag ska må bra nu!! :)

Inga kommentarer: