lördag 27 augusti 2011

Adam Heldring på Peace & Love cafèt

Adam Heldring... Adam.. Adam! Hade aldrig hört talas om honom..... förens igår :) Vet du vem han är?????? ? :)

Min söta vän My är i stan i helgen på en snabbvisit från Stockholm och tyckte jag skulle hänga med till Peace & Love cafèt och umgås för de skulle se en spelning där. Hade inte en blekaste vilken artist som skulle spela hahahha men klart man vill hänga med Mysan!!! :D

Vi satt längst fram runt ett bord och efter ett långt och tradigt soundcheck från Borlängebandet Marigold så kom han upp på den lilla scenen med sin gitarr och jag hade inga förväntningen what so ever.
Om jag gillade honom??
-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Så himla skoj att bli överaskad av nya artister som direkt faller en i smaken!! Han sjöng med en enorm känsla.. som IDOL juryn alltid säger, "han kunde konsten att levererade på ett personligt och känsloladdat sätt!" Jag blev jätteimponerad , väldigt rörd och kanske lite kär!! Hahahaha.. söt var han verkligen Adam!

Gjorde en inspelning, där han.. allafall i min guldglittrande värld, flörtade med mig.. jaaaa klart han gjorde hahahha. ;) Fast.. det är ju rätt mörkt så det ser man nog inte.. om man inte vet!!! Och jag vet! Haha.. hur som helst så går han i slutet ut i publiken och sjunger in i min kamera!! Missa inte det! Kul! :) :) :) :P Är det inte kärlek så säg! :D :P Va va.. Hahhaha..

"Fantasin är viktigare än kunskap"
Citat Albert Einstein.



Här kommer en inspelning jag hittade på Youtube där bilden inte är svart hahahah:





Sååå..va tycker ni om Adam??
Tummen upp eller ner.. finns kategorier:
  1. Sångröst
  2. Snygghet
  3. Känsla
  4. Uttal
  5. Gitarrspelandet...
  6. Energi
  7. Valfritt.. :)
Jag menar alltså att ni ska lämna en liten kommentar!!! :) :)
Trevlig helg!!!!!

Inga kommentarer: