söndag 7 augusti 2011

Alienbröllop!

Titta så snygga skyltar vi har i Borlänge!! :)
Med sött hjärta!! :) Loves it! Hihi. I Borlänge skiter vi ut kärlek!! Skitbra, ällä hur! ;) Eller så är vi speciellt kärleksfulla när vi sitter å där och klämmer haha, gött gött!!? Det bara smattra i röva på oss Borlängebor.. and we love it! För det är kääääääääärlek! Hhahahahahahhahaaha störd jag är! :D


Me and the girls went in to the big big city... Ja givetvis Borlängeeeeee!! Sååå himla skoj, behövde ha lite roligt!! :)

Tacka vet jag krama stenstatyer!!! En del är trädkramare, jag är statykramare! :) Hihi. Törstig va han också så bjöd på en klurre!!! :P

Varit en känslostorm på sistone! Bara en vecka sedan det tog slut och allt jag får höra om Mattias gör mig bara mer besviken och faktiskt sjukt förbannad! Är i chocktillstånd för trodde inte att man när man älskat någon kunde betee sig som han gör just nu! Jag skulle aldrig kunna göra detsamma. Har inte fått en enda ursäkt. Efter ett halvår har jag ingen aning om vem han är! Ett stort mysterium.

Dessa tokstollar förgyller mitt liv! Helt underbart med goa sanna vänner!! Det här är vänner jag kan slappna av med, berätta allt för! Grymt värdefulla. Så glad att jag har er i mitt liv!!!! :D

Vi var in på Clin och kika men de hade inte öppet ner till dansgolvet så hahhahahh det enda som hade öppen en Onsdag var...
Flamingo, fjortisstället hahaah.
Varit dit nu 2 gånger på en vecka.. knas hahhaah.. gången innan var jag 18 och då hade stället ett annat namn!!!!! Hihi tok tok! ;)

Men men what to do?
VI röjde en sväng endå, järngänget bland teensen! Hihi.
-Om vi var poppis?
Jajemän, dansade in massa pojkar till oss.. så det blev en stor ring.. hahaaha de levde nog kvar i lågstadiediscofeelingen!! Den berömde ringdansen!! ;)

Så plötsligt stod min guru framför mig med sitt brinnande 3e öga riktat mot mig. Haft på känn att Pillan haft någon gudomligt över sig! Hehe, en indiska gudinna kanske? Eller har hon en inbyggd laserståle?? Jag kanske ska passa mig så hon inte beamar mig till en annan planet?? Eller.. hahha kanske blir svinbra där borta i ett annat universum! Kanske är det som är min mening med livet, att bo på en annan planet och gifta mig med en utomjording hahhahahhahhaa.. ja så är det nog!!

Undra bara hur man ska skicka bröllopsinbjudningarna genom universum?? Hihi.

Inga kommentarer: