lördag 18 september 2010

Stockholm!



Oj oj oj.
Om några dagar är jag i Kalmar igen!
Åker på Tisdag! Gött gött gött.

Här några bilder från förra helgen när jag var i Stockholm och träffade Ola och vänner! Umgicks med Olas syskon Mats och Ann en hel del. Superkul att få träffa dem! :) Superkul och mysigt hade vi det på The Liffye, en irländs pub i gamla stan! Stora Nygatan! Kan jag verkligen rekomendera! Om om om jag bara visste om denna pubben då jag bodde i Stockholm i 6 år... aj aj aj jag missade ett härligt hak! :) Jenny gör sin sötaste min!! :) Jobbarkompis från SVTtiden! En riktig tok!
På en SVT julfest så rockade vi mest och bäst av alla hahahhahaha dansade så många "snygg"danser, såna moves lär jag aldrig göra igen, inte på en och samma kväll! hahaha..
Vi var omtalde efter den festen.
-Var det ni som dansade så galet? Haha..Ett irländska glatt band spelade! Jag blir sååååå lycklig när jag hör den irländska accenten och deras glädjefyllda musik! Nåt inom mig kickar igång! Loves it! :) Blev riverdanse, fuldans och röj utan dess like. Det bästa med helgen var så klart att få vara nära Ola! :)
Stockholmarna blev jag tokig på.. och stan! Fy fasen så irriterad man kan bli i den stan!
Pusskalas! :) Svettiga och helnöjde drog vi hemåt! :)
Kul kväll!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superdupermysigt att träffa er och känna pulsen av sthlm lite! :) Ola e faktiskt ganska reko ändå trots att han bor i kalmar...;) // Hanna

Anonym sa...

Du e me reko Hanna!
Trots att du inte bor i Kalmar!
Men du kan ju alltid komma å hälsa på mig å Sussi när jag lockat ner Sussi till den soliga södern.
Ola

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Haha.. knasbollar!! :P
Ni är inte kloka någon av er allafall, det är min slutsats!! hihi