torsdag 30 september 2010

PartyLite

Jag blev försäljare igår... eller konsult heter det!
Hur det gick till? Hahahah.. ja du...
Iförrgår bjöd jag hem massa goa vänner och hade ljusparty!
Konsulten Lena kom över och tände doftljus i mitt vardagsrum och jag tycket det var sååååå mysigt! Jag älskar ljus! Inte minst nu när hösten är här. Jag älskar de underbara färgerna.. hur löven förvandlas till konstverk och naturen tar en ny form framför mina ögon! :) Solens strålar som gör mig lycklig i det friska höstvindarna! Jag myser.. andas djupt och lätt luften ute och tänder ljus inne om kvällarna och känner energin flöda i mina ådror. Härligt att få mysa till det med ljus, doftljus är toppen! :) Att få ta en filt runtom mig! Mys!!
Min mamma har sålt för Partylite för ca 2 år sedan men att hålla i visningar var inte hennes melodi! Hon älskade dock ljusen och även jag! Jag höll i en visning för henne och kan lova att jag var skakis hahaha.. nervös som ett höstlöv på väg att falla!! hahhaha.. så hur detta ska gå får vi allt se! En utmaning för mig må jag säga!
Men jag är lite knäpp. hihi Jag gillar utmaningar, gillar att göra sånt jag kan tycka känns svårt och gör mig lite skrajsen. Men jag ska göra visningarna/partyna personliga. På mitt eget sätt! :) Känns spännande och roligt än så länge allafall hahhaha... innebär ioförsig att jag inte lyft ett finger än hahhahaha..
Företaget heter Partylite!
http://www.partylite.fi/sv-se/products/Default.aspxSom konsult behövde jag inte köpa på mig någon lager själv, sånt avskyr jag! När man måste investera flera tusen på nåt man inte vet om det kommer löna sig. Jag fick ett startpaket värt över 3000kr.. de första 3000kr jag får in genom försäljning, de flaxar alltså iväg som betalning för de produkterna. Sedan börjar jag tjäna pengar!

Men det festliga var att jag fick September erbjudandet för nya konsulter! Ytterligare ett ljuskitt värt 3000kr för 177kr, vilket innebär ett startpaket värt över 6000kr. Inte dåligt, jätteskoj att ha massa fina produkter att ha med på visningar!!
-Boka visning nu så jag får öva mig!! :) Hihi
Du får även en procentsats av försäljningen som värdinna att själv köpa ljus för!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå försäljarn

Du verkar ju kommit igång bra. Vilka fina höstfärger du hade på dig bredvid löven.

Du ska se mina fina pumpor jag köpt. Ska lägga in en fin bild på Fb ikväll.

Kramis
Ola

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ja dina pumpor var superduperfina.. men lästa först att du hade fina rumpor hahahahhahaha var roligare! dom vill jag absolut se, fast jag nöjer mig ioförsig med en rumpa! HAHA
Puss på dig Olis!

Linda Otterbo sa...

Välkommen in i PartyLite-världen!
Hoppas vi kommer ses på mötena :)