måndag 13 september 2010

Filmkvällar!!! :)

Jag är Buzzador! hihi.. jättekoj!! :)
Det innebär att jag hjälper olika företag att få en bra marknadsundersökning för sina produkter/tjänster! Jag kan exempelvis få hem nylanserade produkter gratis för att prova själv och dela ut till vänner och bekanta. Kan vara någon livsmedel med ny smak då företaget vill veta hur den välkomnas av kunder för att göra eventuella förändringar mm.
Jag som buzzador får lämna rapporter efter en tidsperiod där jag berättar vad jag och vänner tycker och tänker om produkten.
Jag gillar verkligen att buzza. Superkul!! :)
Nu buzzar jag för LOVEFILM och kommer få prova 4 filmer på en månad gratis tack vare mitt buzzadorande!! :) Verkar vara en enkel tjänst, man lägger upp en filmlista och Lovefilm skickar ut filmerna till mig direkt i brevlådan som jag sedan inte har någon tidspress på att skicka tillbaka! :)
http://www.lovefilm.se


Så var förberedd på att bli inbjuden på filmkväll framöver!! Hör av dig också såklart om du vill se någon av filmerna!!!
Dessa filmer har jag önskat! :)
Klicka på länkarna om du vill veta mer om filmerna!!


Alice i Underlandet (2010)







Slumdog Millionaire (2008)

Flickan från ovan (2009)







Shutter Island (2010)





























Inga kommentarer: