fredag 3 september 2010

Groda i Göteborg!

Är hos min lillasyster Lotta i Göteborg och har det toppenbra!
Jag och mor blåste ner i Torsdags kväll. Mycket mys och bus med Alice blir det.. :) Hon är så go. Sötaste som finns!! Tuggar gärna på allt hon kommer åt, här smakar hon på mina byxsnören! Haha..
Photosession!!!
Var ut till en lekpark idag och tog lite bilder, har redigerat 3 av dem som jag lägger upp. Tog med hennes underbara groda! Toppenfina tillsammans!! Hihi
Vi var till ett köpcentra idag, där hittade jag en jacka för endast 399kr, kan bero på att jag hittade den på just barnavdelning! Toppen haha.. mycket billigare där! :P Även en fin halsduk och goooodis! Mums.. Ätit pizza ikväll och målat fiiiina båtar till Bertil som är här på besök. En sköning på 64 år med ett förståndshandikapp som verkligen förgyller ens liv! :) En riktig buse hihi tokade och skojflörtade med både mig och mamma! Som sagt en sköning!!

Imorgonbitti bär det av hemåt igen, så får jag se fram emot nästa utflykt som blir redan nästa helg. Då ska jag åka till Stockholm och äntligen träffa min Ola igen! Längtar så himla mycket!!

Inga kommentarer: