måndag 13 september 2010

Kärlekscafè

  • Vet att flera sagt till mig att det inte går att kommentera mina inlägg!!Jag tog nyss bort ordkontrollen som kommer upp då man är anonym och vill kommentera. Hoppas att det fungerar bättre nu!! :)

Är alltid kul att se vilka som läser, alla är jättevälkomna att göra sin röst hörd i min ibland snurriga värld! BLir så glad då!

Har haft en underbar dag med min heltokiga och kära vän Hanna som varit på Mallis och jobbat i flera månader och äääääntligen kommit hem igen!
Härligt! Saknat henne!!! :)Vi flummade runt bland klädbutiken på Kupan.. jag lämnde tillbaka en jacka och köpte 2 tröjor :) ..men bäst var allt när vi lunchade på Peace & Love cafèt i stan!! Finns inget skönare ställe.. inredningen är fantatiskt! Man kan lätt drömma sig bort.. tex till Kalmar haha ;) Inte så svårt då det är kärlekens cafè hihi. ps.. mina nya Nikeskor och bollhalsduke som jag shoppade i Stockholm i helgen!! Gjorde ett glatt försök att gå igenom flera månaders livserfarenheter oj oj oj inte lätt hahahhahahha. Hittade även en rolig grej på Hannas kamera som underlättade för fotografen att hitta fokus. Uppförstoring så att säga hahahhaha.. såg heltknäppt ut! Roa sig kan vi allt, inga problem!! Hehe.Hux flux dyker denna skojsiga filur upp. Jag lovar, den flummigaste personen jag träffat.. och en av de gladaste och skönaste också. Jag träffade AnnSofie för flera år sedan i Stockholm, en vän till Clara! Hon hade sin studiepraktik lagd här.. i Borlänge! Kul! :)
Sedan swischade vi hem till mig jag och Hanna och mumsade i oss godis och babblade vidare!! Superskoj var det! Alltid kul att umgås med Hannapanna!
Nu blir det att natta kudden, upp tidigt imorgon och jobba dygn!

-Godnatt!

Inga kommentarer: