fredag 26 oktober 2012

Vart skall jag vandra?



Jag måste hitta vägen ut, hitta den rätta vägen som gör mig glad igen! Vägen utan smärta och vägen till framgång. Jag måste lösa upp låsningar i mitt inre, sluta se bakåt och leva i det förflutna. Jag skall istället leva i nuet, se min storhet och leva därefter! Det var bara det jag ville säga idag! ;)

Om ni undrar så är det inte riktigt någon bra dag idag, har legat deckat med huvudvärk hela dagen!! Har fortfarande ont i ryggen.. jättestel.. och känner mig därtill febrig! :(
Kanske har jag en ålderskris eftersom jag fyllde år igår! ;) Eller så har jag bara kommit på att jag lär ändra på en del för att må bättre, ännu bättre! För visst är det mycket som är bra i livet just nu, men jag har kommit på villospår och tappat lite av mig själv sedan jag flyttat hem har jag kommit på! Är på tiden att jag finner det igen, mig själv! Mitt sanna jag och den jag är ämnad att vara! :D


Inga kommentarer: