onsdag 24 oktober 2012

Kär


Hihi hur söt är inte den här kisen?? 
Superbamsegullig och ullig haha.. man blir så kär. 

..som jag är i min man Peter! :D 
Har hittat en sådan underbart rolig och charmig man. En busig kille som passar mig! Har stövlat på en hög med grabbs innan i livet.. ja jag är snart 34 år så har letat ett tag ;)
-Whaaaa om 2 dagar fyller jag.. galet..
..och under dessa år har jag inte hittat någon som duger åt mig. Har så många krav. Givetvis, vill ju leva mitt liv med denna mannen tihi och allt det medför!

Helt otroligt men Peter klarar kraven lätt!! Ja många i min närhet sa att "Sussi du kan inte få allt, den perfekt mannen existerar inte. Du kan inte hitta din drömman!!!" Hmmmm
-Jo... och Peter.. han är bättre!!! ;) 
Han har så många fina sidor, som får mig att må så otroligt bra! :) :)

Fick "skäll" för jag tagit så mkt kort på alla möjliga saker.. tex löv/blommor/hundar/hästar osv osv.. men inte på oss! ;) Jag förstod givetvis piken och grabba tag i kameran omedelbart!!! :D 
Så här ser de två första korten ut.. tihiiii 


På det första kunde jag vara seriös! *Smile!! ;) 


Sen kom tvångtanken direkt om att göra en min!!!!! 
Var bara... tvungen haha ;) 


Va tycks? ;)
Är minen godkänd! Är det en äkta Sussiknasmin?

-Gooonatt nu ska jag krypa ner bredvid min älskling! :) :)



Inga kommentarer: