söndag 21 oktober 2012

Ischias??

Vem är du som kör Voodoo på mig??
Säg vem du är så ska jag hämnas och skicka ett gäng skogstokiga igelkottar på dig så ska vi se vem som våndas mest!! ;)

Jag blir inte klok på detta...
Har på kort tid stukat handleden, stukat foten och nu... gjort mig illa i benet! Har svinont i sidan på benet. Känns som en nerv ligger i kläm, ischias! För det strålar ner i knät och vidare ner i benet. Ingen rolig smärta alls! Fnyss morr morr. Så trött på att ha ont nu. Har länge haft ont i svanken från och till. Känts som att en nerv legat i kläm där, och nu även ner på sidan på benet.

Ska lägga mig med en värmekudde och sova nu så hoppas jag att det känns bättre imorrn för ska ju jobba!! Vill inte inte inte sjukskriva mig igen! :(

Någon som haft liknande problem?? 
Kan det vara ischias? 
Vad gör man åt det? 

-Gonatt! 


Inga kommentarer: