onsdag 14 september 2011

Kiropraktor nästa rå!!!!

Har nyss hjälpt min granne Renè att bära grejer.. hon är nämligen på G att flytta till Ljusdal. Njaaaa en by utanför. :) Hur som helst så är det fördjäkligt att mina grannar lämnar mig hela tiden! Snyft.

-Kommer sakna henne jättemycket min söta, flummiga, änglavän.

Kände verkligen av min onda svank då jag bar. Inte bra. Pernilla hjälpte till en sväng att bära, och kände på svanken.. tryckte te lite för att se om det knäckt till men nääää. Gjorde bara förbaskat jäkla ont! Riktigt ont. Pernilla tyckte att det kändes som att mellanrummet mellan 2 kotor var obefintligt, vilket inte är braaaaaaaaaa. Aj aj aj.Det var inte smärta som vid massage... den där sköna när man man hittar det onda stället som gjort ens liv till en pina.. nej en annan smärta! Gjorde för ont för att vara normalt!

Måste ringa en kiropraktor, är nåt som är fel!!!!!!


Nu ska jag snart iväg på ett superroligt intro!! :D hihi. På Ljungbergsgymasiets elevhem. Jag tror jag kommer stortrivas att vikariera där. Han en bra känsla!! Man ska gå på det!!!! Always! :)

2 kommentarer:

Lotta sa...

hoppas verkligen det gick bra att få tid!!!! jag tror ändå du behöver remiss och få göra en magnetröntgen!!! du måste ju veta vad det är som gör ont... jag tror ju själv att jag har disk problem i svanken, jag känner ju igen typen av smärta så jag kanske itne behöver det, jag måste köra sjukgymnastik, men du måste få det kollat!!!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

jo känns så!!! få se vad kiropraktorn säger imorrn!!