tisdag 13 september 2011

Fått blommor!!!! :D

Har fått blommor!! Jag blev såååå glad! :) Var på filmvisning idag av informationsfilmen jag gjorde för särskolegymnasiet här i staden!!!!! Klockan 18.30 fick föräldrarna för årets nya elever på Ljungbergsgymnasiet se filmen.. och jag! Skolan presenterade mig inför föräldrarna..
-Tjejen som har gjort filmen sitter där!
Pekade på mig, jag reste mig upp och log glatt!

Bakom mig satt det några som pratade mycket om filmen under tiden! SÅåååå festligt att höra reaktioner hihi.. se när de skrattade hjärtligt i olika sekvenser mm. Jag njöt!!!

När så filmen var slut ropade en upp mig för att ge mig..... blommorna!!!!!! Wiiiiiii vad gulligt av dem! De sa att de var supernöjda med filmen och tyckte att jag gjort ett toppenbra jobb!! Så kul!! SUperkul att höra!!! :) :D Tack tack tack!! MMmmmmmmmmmmmmmmmm.. gött!
Min nyinköpta massagedyna!!! Nöjd och glad och avslappnad!!
Haft så mkt ont i rygg, nacke och svank nu i flera månder! Kostar ju flera hundra att gå till massör eller kiropraktor så kom fram till att det var en kalasbra och smart investering. Kostar 1490kr på Rusta, obs obs obs har nackmassage... helt fantastiskt!! :D
-I löööööööööööööv it!!!! Haahahha Kristines gullunge Oliver 3 år testade den hihi.. skrattade så han kiknade åt nackmassagemojängerna som svängde runt och dönade hahahha. Sötis!!!
Varning varning!!!!!!!!!!!!
Ha på er bälte! Är extra kontroller på användning av bilbälte! FIck dessvärre känna av det själv igår! Blev stoppad vid MAX.. hade extremt dålig timing! Hade inte med mig varken körkort eller på mig bälte!! HOppsansa!! :/ Pinsamt! Körkortet var borta just den dagen.. hittade bara inte på det hemma.. (låg i en byxficka såg jag sen.. suck)

Om jag fick böter?
-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *frustar och morrar.
Jag lär punga ut med hela 15ookr!! Fnys. Onödiga pengar!!!


SOm sagt, ha bilbälte på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Sussi du är verkligen värd alla blmmmor som finns för ditt arbete och engagemang.. Du är verkligen proffs!!!!! Love you!!! Sedan är det ju tolk as med det där bältet. Måste ha det på, tänk om det händer en olycka!!! Ajajaj... Galet. Nu ska jag snart till jobbet. Tänkte ifall jag skulle hinna sitta nå i massagestolen på jobb!! Kramis

Lotta sa...

Sussi du är verkligen värd alla blmmmor som finns för ditt arbete och engagemang.. Du är verkligen proffs!!!!! Love you!!! Sedan är det ju tolk as med det där bältet. Måste ha det på, tänk om det händer en olycka!!! Ajajaj... Galet. Nu ska jag snart till jobbet. Tänkte ifall jag skulle hinna sitta nå i massagestolen på jobb!! Kramis

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

Tack systra mi! :) Älskar dig också! Vi är nog såna båda du och jag, som går in med fullt engagemang i allt vi gör! Är det inte så!? :)

Ja passa på att använd massagestolen! Helt klart!!!!! Jag ska nog ta å ringa en kiropraktor för min svank gör riktigt ont!! :(