torsdag 1 september 2011

Bara vara!!! :)




Jag kör numera traktor!!!

Var meningen att jag skulle köra Hondan te Broken Dreams på tjejkväll men plötsligt förvandlades den till en dönande traktor. Eller så var den bara väldans arg och morrrrrrrrade hemskt högt där jag for fram..
Orolig!!!! :/ Jag kan ju inget om bilar... hmmm... kollade snabbt under bilen ikväll, avgassystemet såg ut att sitta fast allfall men får kika mer i dagsljus imöra!!!


Tänk att få hyra en sån här himmelskt mysig stuga!! Ååååå... det är min dröm just nu! Att få komma ut till lugnet, till ett naturskönt ställe och bara vara! Ja, det skulle jag behöva nu! Håll ögon och öron öppna och tipsa mig om du ser nåt!! :) :)


3 kommentarer:

bara_linda sa...

Låter som om det kan vara ett hål i avgasröret eller fel på ljuddämparen :)

Ove sa...

stugan är under uppbyggnad ;)

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

ska få hjälp att försöka svetsa ihop där det gått hål i avgasröret!!! Håll tummarna!! :D

Ove, så trevligt!! :) Kul att du kommenterat. Jag vet inte vilken av stugorna du äger, men de båda är supercharmiga så du måste vara lycklig ägare antar och hoppas jag!! :D