söndag 25 september 2011

Fotoeffekter!!!


Har ny dator. En I Mac.
Har lekt med olika fotoinställningar!!!

Zombielooken!!!!
Den var inte helt lätt. Renè lyckades varje gång.. en naturbegåvning helt enkelt! Jag ser mer ut som en vampyr nedan. Är nöjd med det.. sedan spårar det liksom ur. Hmmm....


Nästa effekt.. haha. Någon slags spegeleffekt vilket var grymt skoj som ni ser hhahahhahaha.....
Bilden nedan blev faktiskt ett konstverk enligt mig!!!

Hahahaha.... mycket tok gick att hitta på!! :D
Sen avslutar jag med en normal bild! Kan inte flippar ur jämt, får landa emallanåt i verkligeheten!!! ;)

Nu har Renè flyttat, for norrut idag! Fy då sikket tok å flytta från mig och Ljungberg sådär!! 3e grannen som flyttar nu.. är det min tur att flytta nu eller???? Helgen har varit jätterolig och jättejobbig pga av min hosta. Hoppas jag blir friska snart! Haft ont i öronen idag med.. får vara nog nu!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: