fredag 23 september 2011

BrottarLotta -97



Min syster Lotta har sysslat med brottning på landslagsnivå förr. Hon var elitidrottare och med i OS truppen. Mamma var ofta med och filmade hennes matcher.. "filmade" hihi med tanke på att taket och golvet oftast var i fokus då hon alltid var ett nervvrak! :D Mor råkade dock slänga alla filmer i samband med en flytt.

Men men men hihihihihi nu har Lottis hittat en film på Youtube sedan 1997. Helt fantastiskt!! :)


Jag var med på en del tävlingar även jag, bland annat när hon var med i VM då det gick i Boden. Hon tog brons och jag var sååååååå stolt! :) Grym var hon. Här sitter jag på stolen och skruvar mig för det känns som en tidsresa.. som att jag är där... här och nu. Jag är meganervös hahahhaha och hejar på henne, hjälper till att ta i, vrider mig och spänner hela kroppen "wiiiiii oooonej... jaaa kom igen... aaaah ta iiiiiiiii..."
-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Jag får en tår i ögat! Där står hon som vinnare! Waaaaao vilken känsla! Rysningar i kroppen! Stolta stolta jag som har en sådan grym lillasyster!

Jaa.. grym är hon även nu!! :D
En skada tvingade henne av brottarmattan men hon kommer alltid vara en vinnare mentalt!! Målmedveten, fokuserad och orädd. Hon har ett enormt engagemang i allt hon gör... ger alltid 200% och lite till. :)


Nu är det kanske dax för nästa generation att ta vid! :)

Alice har varit med på brottarmattan några gånger, och visar upp en enorm talang redan nu givetvis hihi!!! :D





3 kommentarer:

Natalie sa...

Kul att se. Vilken duktig syrra du har!! Och vad sött att Alice fick visa sina talanger också ;)

Lotta sa...

Hihi! Tack fina du! Oerhört fina ord! Om du bara visste hur väl de var skrivna just nu! Som bomull för min själ! Jag blir så himla glad! Är inne i en lien downperiod just nu, därför känns det så bra att läsa det du skrivit! Älskar di syrran!!!!!!

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

och jag ÄLSKAR DIG fina Lottis!! :) Du är min idol i mycket!! Pöss pöss