måndag 2 juli 2012

Våga bli ditt eget batteri!


Jomenvisst! Våga!! :D Att göra sitt bästa och prova är alltid bra nog! :D :D :D :D :D Ge inte upp att våga i livet! Sluta inte vara positiv!!! Blir inte bitter! Jag tror att man har så mycket att förlora på det! 


Nej ut i världen o testa sina vingar är energi för själen tror jag! Av egen erfarenhet så har det blivit allafall MIN sanning! :D Att utmana mig själv, att våga, att prova mig fram fast det känns otäckt och galet har gett mig enorma adrenalinkickar och energi, som ett eget batteri som laddat upp mig själv. Det har gett mig bättre självkänsla, att tro på mig själv och det jag står för, hjälpt mig övervinna rädslor. Att jag gått emot många av mina rädslor, tex höjdrädsla.. scenskräck.. mörkerrädsla.. hajfobi gör att jag växer inombords! OM jag är botad??? No way hehe.. långt ifrån.. så jag fotsätter klättra högt, vandra runt i min lägenhet i totalt mörker om kvällarna, bada i havet och prata i folksamlingar! Jag vägrar vägra och låta rädslan ta över mitt liv!! ;) Det har fått mig att nå många mål och drömmar jag haft som i sin tur oftast gett mig lycka och glädje. Om inte lycka så har det gett mig värdefull erfarenhet, kunskap och självkännedom!



På tal om något annat.. jag vill göra en tatuering.. har börjar fundera lite grann.. spännande! Ska ha något med mitt liv att göra! Min resa genom livet!  Något som ska ingå hahahha är nåt liknande den här! ;) Varför? Ja klura på det du! :P


Finns kanske hopp angående min dröm, ja just det.. vilken av dem kan man ju undra då??
Nu tänker jag på Huset! The house.. kotelo.. gehuse.. viviendas.. húsnæði.. wihii.. fick ett samtal idag som gjorde mig hoppfull och glad! Återkommer sen om detta, vågar inte tro riktigt än! :P

Som sagt,
-Våga prova vart det kan leda! 
Ett exempel är just drömmen om hus. Vissa säger "Nej Sussi, det är omöjligt att få tag på ett fint hus att hyra! Det lär ju inte gå.." men jag vägrar intala mig något sådant.. jag kommer aldrig att ge upp mina drömar och vägen att nå dit! No way!! ;) Jag satt ut en annons på Blocket, kan vara så enkelt.. jaaa får se! Det visar sig.... som sagt. Återkommer! :)


-Goooooonatt på er därute! Nu, klockan 02:40 är det la ändå dax haha har sannerligen vänt på dygnet hmmm.. ;) men är det festival så är det! Haft en sååå grymt Peace & Love-vecka med goa vänner o bra musik men får bli ett eget inlägg om det äventyret hihi. Jaaa gonatt!! Gonatt!!



1 kommentar:

bella davis sa...

Hej, hoppas allt är bra med dig! gillar du mode och skönhet? kolla då in min modell sida på facebook och gilla den gärna :) kram (http://www.facebook.com/BellaDavisBlog)