fredag 6 juli 2012

Power


Våga.. javisst lär man det, som jag skrev i förra inlägget haha.. imorrn ska jag dra till Västerås och Powermeet! Kan ju bli hur galet som helst och umgås med raggare och annat löst folk ;) hahahha.. kommer visst runt 11.000 folk och fä dit under helgen.. imponerande då Peace & Love drar hit ca 50.000!!! Mäktigt!! Har aldrig varit där så blir en ny upplevelse som kan leda till precisiiii vad som helst! ;)  



Kanske träffar jag min prins just där.. kanske äter jag min godaste hamburgare genom tiderna och dregglar ner hela Västerås :P, kanske byter jag till mig en raggarbil och kommer hemsusande med en väldig fart och en sjuhelsike power i mig med en gprilla innanför överläppen, träskor på och hembränt i skuffen hahhahahhaha!!! 


Fasen, skulle kanske ta med min kära vän Conny här ovan, han skulle ba äääälska detta påhitt, va sådär gulligt dreggig och kanske även dregglig som bara han kan och leta pök natten till ända, antagligen utan resultat ;) Hahaha..  Nä nu skoja jag, Conny var jättecharmig såklart och alla brudar föll pladask för hans snusleende och raggningsrepliker såsom....... 




-Tjaaa bryyyyden, skantuu följ mä ut på huuuvän och kolla på skäärnorna mä mig! *blink blink 








Några Bilder jag googlade fram och fastnade för hihi.. 

-Tjaaaa råååååå ;) och trevlig helg på er! :D








1 kommentar:

Anneli Sjögren sa...

Snygga pojkar de där...!! :P (Eller var det kanske stygga pojkar...?!?) ;-)