söndag 22 juli 2012

Drömma.


Den här bilden är så underbar! Ikväll känner jag för att flyga/simma/trolla mig bort till en annan värld, ska nog krypa till kojs och drömma.. drömma om nåt fantastiskt och vackert och kärlektfullt utan grubblerier, trubbel och tveksamheter. En värld där allt är enkelt och så där självklart som man vill att det ska vara, och där mina drömmar blir verklighet! En värld där jag ler varje sekund, utan tårar och saknad. Sen förstår jag att det inte är så i verkligheten. Dåå... far jag dit, till dagdrömmen som jag själv kan styra! :) 


I dagdrömmeriets spännande värld mår jag bra, såhär kan de se ut vissa dagar i mitt liv! :) 


På Tisdag far jag till syster Lottis med familj i Göteborg. Får se vad för äventyr de dagarna bjuder på! :) Se åker jag direkt vidare till Skåne på jobb. Blir borta i en vecka från Borlänge! Blir skönt att få komma iväg ett tag! :)kramas och mysa med älskade Alice och syster. 


Inga kommentarer: