tisdag 5 februari 2013

Inspiration.



I förrgår tackade jag JA till lyan i Hushagen, men får reda på om jag fått den första på Torsdag så hoppas på att de RRRRRrrrrrrrrrrrrrringer på telefonen på Torsdag morgon med ett glatt besked! ;)


Kolla de här bilderna.. vilke mys! :) :) Lite svårt att göra så just på Hushagen kanske haha men var mycket av min stil i bilderna. Lite murrigt och mysigt och annorlunda! :D Jag gillar att de använt olika material, det robusta träbjälkarna, snetaket som gör det hela så charmigt och stenpartierna som bryter av! Häftigt! Sen lär jag för min personliga stil ha in mer färger.. lite murriga röda och gröna nyanser och mer ljuskällor och mera vita partier i vardagsrummet så att det inte bli så mörkt. 



Men sen gillar jag ju tex den här stilen nedanför också! ;)
Färgglatt och galet! Sånt gör en glad! Haha. Får allt se vad jag gör av den nya lägenheten.. om jag får den! ;) HOppas hoppas hoppas..........




Ramlade på den här tjejen gjord av Lisa Rinnevuo och gillade färgerna i den och tekniken bakom. Jag kollade upp mer av hennes konst och den är verkligen snygg. Lite för deppig i sitt uttryck dock för mig men jag får la försöka göra nåt liknande själv! ;) Som är mer glatt :D

Blev väldigt inspirerad att måla mer nu så lär sätta igång med ett projekt nu med en gång! :D :D Får se vad det blir :P

-Ha en bra dag nu!!!! 


Inga kommentarer: