söndag 24 juni 2012

Tutt-Anna fick besök idag!! :D

Hahahahah fick besök idag, av Pernilla och hennes härliga kids!! De såg min träbrutta Tutt-Anna i sovrummet och fnittra hahhaha så vi tog ett kort på dem!! :) :) Här kommer ett gäng härliga bilder som får en att le!! :D :D Barn är för underbara, jag blir så glad att ha barn omkring mig! Pernillas kille Klaes dotter Nova var med också, hon är bara sååååå söt lilltjejen! :) :)

Kudde för!! Hehhe GulliOliver vill INTE synas hahahha men mästerfotografen lyckades knipa han på några bilder endå mohhahahah ;)
 Glad Stålis!! :) :) 
Kuddkriiiiiig!!!! :D :D

Vi drog och käka glass på Maxim och flumma på som vanligt när jag o Pillan syns! ;) Så kom jag fram till att Nova och William skulle flytta hem till mig och vi skulle bygga ett hus med ett stort vattenland.. dvs bassänger och vattenrutschbanor, äta godis och glass varje dag hahahha och ha det bäst helt enkelt!! De jublade!!! Oliver var dock stenhård på sig om att bo med mamma Pernilla hahah, lyckade inte övertala honom till mig inte!!

Så han får jag kidnappa en dag helt enkelt, inte svårare än så!! Hahah ;) :D 

Grabbarna kom och frågade om jag hade något de kunde klä ur sig i!!!
-Givetvis hahhahah, de kom till rätt person ju! ;)
Tihiii.. så blev en härligt färgsprakande maskerad!! :) Snyggingar!!!!!

Inga kommentarer: