torsdag 11 april 2013

Stresshantering!!


Hej!! :)
Blir inte så mycket aktivitet på den här bloggen nu sedan jag började skriva på min nya optimistblogg! Det är något jag brinner för så lägger ner min energi där istället har jag märkt! :) :) Ni får gärna följa mig där istället! Det är härliga små glada inlägg som nog ger dig ett leende på läpparna och egna personliga upplevelser och utmaningar, betraktelser, berg jag bestiger på min väg genom livet! Skriver mycket om stress nu och hur jag hanterar den biten i mitt liv då jag höll på att gå in i väggen nyligen just på grund av det!

Stress=farligt!!!!!!!!!!!!!

Min bloggadress:
http://optimismknarkaren.blogspot.se 


Den här måste jag bara lägga ut här hahahha! Knäpp humor står jag för att jag har! Garvat massa till dessa knäppgökar! :P

Inga kommentarer: