tisdag 1 november 2011

Halloween!!!




Ferre hos mig i Lördags!! :D
Målet för kvällen var Hela huset gungar på Galaxen här i Börlänge!! :P Blev taccos, chips, dipp och godis i massor! Behöver nog inte säga egentligen.. att jag har kvar än!!! :D

Manne kom förbi några timmar men var tyvärr tvungen att dra te gunghuset för att jobba i Black Jacken. Vi fick hälsa på han där sen istället.. jag spelade bort 200 kr vid hans bord har jag för mig hahahhah det var ju lite onödigt! Vet att han sa åt mig att gå nån annastans med.. men inte kan jag lyssan när nån ger mig order inte! NÄäääää då lär jag ju göra tvärtom så stod kvar å blev fattig! ;) Dumstrut jag är!!!!
Gudrun och jag delar ett.. grodintresse!!
Pillan köm förbi!!!!! :D Tokan.. härligt!!!!
Halloween, i med linserna!!! Jag å Hanna var de som vågade "klä ut" oss!!
Maria... glad eller rädd? Svårt att avgöra?? Nervös... i chock? Vem vet vem vet,, is she alive?? Eller blev hon uppäten??? Vem vet..



Stackars Hanna blev nog ledsen som det ser ut!! :( Varför kan man undra???

-För att det bara fanns taccos o inte blodigt kött i skålarna? Vampyrer är visst inte vegetarianer men hon hade glömt att informera mig om detta!!! ;)





Hörde hur ett morrande började yttra sig inuti min strupe då jag själv förvandlades till vampyr, jag intog rollen fullkomligt och började leta efter mat!!!!!!!!!!



Sötisen Nettan fick agera "fotomodell för en dag" i mitt vardagsrum lite spontant!! Hon tog helt fenomenala poser och resultatet som ni ser blev ju i Top Model-klass!!!!!! :D :D

Morrandes letade sig ner i min mage och det var nära att jag tog en tugga av Nettans hals å sög i mig allt hennes blod... mums :P



När Tobbe kom så var jag vrålhungrig, kände hur min vampyridentitet tog tag i mig och fick mig att försökte äta upp honom i ett nafs!!! :D Tur för honom att han kunde försvara sig mot den vildsinte besten!!!! Ehmm... dvs jag! :P

Practical joke!!!! När jag väl tog mig hem så deckade jag med en duns i sängen.. vaknade på morgonen, bredvid grävlis!!!!!!!! Hahahahhahahha.. helt sjukt!
Mysigt??
-Njaaaaaaa... Men oj så jag garvade! :D :P

Upptäckte även att jag var full av blod än vilket tydde på att jag helt glömt tvätta bort min vampysfasad och dessvärre även ta ur mina linser!! Inte bra inte bra. Fick skäll av Jeanette (fd Synsamanställd) Är farligt, kan bli blind!!! SÅ jag varnar nu andra för detta!!!! Glöm inte!!!!!!
Helrolig kväll på Hela huset!! Nöjd å belåten! Såsom grävlis var att få sova i sängen en natt i sitt liv!!!! :) :)

Inga kommentarer: