fredag 1 januari 2010

Smufade in det nya året! hihi 2010 :)

Å herregud va trött man kan va då när det är nytt år och allt..
så sjukt bakis. Oj
oj oj oj oj oj huvudet känns som en enda stor seg kola. En sån som fastnar i tänderna så man blir irriterad och tänker att "en sån kola kommer jag aldrig äta igen i hela mitt liv!!!" haha sikken start.
Men.. när jag tänker efter så är det ju en toppenbra start, för det kan ju bara bli bättre!!
:P eller hur!!!! haha..

Året 2009 avslutades smurfigt värre med dunder och brak i ett hav av sagofigurer och roliga filurer!! Underbara tokisar överallt.. jag stortrivdes i min smurfpersonlighet! hihi
Jag har alltid kännt mig som en liten smurf och äntligen fick jag ett tillfälle att leva ut all smurfighet inom mig och på riktigt på in i Sagans förtrollade värld!
Loved it!! Nu har jag ett projekt kvar angående att spela ut mina inre små väsen hihi, har även ett litet troll i mig, det vore skoj att få vara nån gång! :)


Men sagor tar ju aldrig slut eller hur.. men gör dom mot förmodan det,,
så kan man skriva nya!
haha..
..varje dag om man vill!
:)



Festen bjöd på två Doktor Mugg hahahahhahahah gud så snyggggggt! Blev man lite kär såklart! :P
Även Kapten Filling fanns på plats med toaborsten i högsta hugg mohahah
Men snyggast var ändå kärleksparet!
-Såå söta! :)

Man får verkligen värdesätta goa människor, och Hanna du är just en sånt du tokis! haha.. Så himla glad du haka på oss!! :) Alltid lika kul å parta med dig! haha

Nu är det alltså 2010 Första gången jag skrev det iår oooooj oj oj haha det känns bra! Nytt år, nya förutsättningar är det inte så! Det är lite fjantigt att man känner så.. är ju bara en dag som gått, men ändå känns det alltid som en ny fräsch start!
Jag ska verkligen ta hand om mig själv nu och börja träna, meditera, kramas massor med min älskade söta Ronja, umgås med mina fina vänner, läsa mer, fotografera mera och börja arbeta proffesionellt med det och.. kanske köpa en orm! Alltså hahah... Jag kan inte sluta tänka på ormen!
Måste bara skaffa mig en till våren!
Min bror hittade just på info om ormen jag kollade på!! Nu vet jag vad den heter,, hihih så glad!! :D

Dumerils boa


Den var så fin!-Inte konstigt man blir käääääär!

Inga kommentarer: